Komunikat – Akcja usuwania azbestu

baner - likwidacja azbestu

Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Informuje i zaprasza Wszystkich właścicieli i zarządców nieruchomości zainteresowanych likwidacją AZBESTU w roku 2019, do składania pisemnych wniosków do Urzędu Miejskiego do dnia 28 lutego 2019 r. (termin nieprzekraczalny).

Akcja usuwania azbestu oraz materiałów i odpadów zawierających azbest dotyczy osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych i pozostałych instytucji.

WNIOSKI MOŻNA POBRAĆ W BIURZE PODAWCZYM NA PARTERZE URZĘDU ORAZ W POKOJU NR 11.

Informacje w sprawie zasad usuwania azbestu i finansowania utylizacji na terenie Gminy Nowogród Bobrzański można uzyskać pod nr telefonu 68 3290962 do 64, wew. 130.

Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego –  Paweł Mierzwiak



Miasto nad Bobrem tel.(68)329-09-62 e-mail: now.bobrz.um@post.pl

© Nowogród Bobrzański Serwis informacyjny Urzędu Miasta


projekt i wykonanie: Konrad Dobrzański