Komunikat – Likwidacja Azbestu 2018

Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Informuje i zaprasza Wszystkich właścicieli i zarządców nieruchomości zainteresowanych likwidacją AZBESTU w roku 2018, do składania pisemnych wniosków do Urzędu Miejskiego do dnia 15 stycznia 2018 r. (termin nieprzekraczalny)
Akcja usuwania azbestu oraz materiałów i odpadów zawierających azbest dotyczy osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych i pozostałych instytucji.

WNIOSKI MOŻNA POBRAĆ W BIURZE PODAWCZYM NA PARTERZE URZĘDU ORAZ W POKOJU NR 11.

Informacje w sprawie zasad usuwania azbestu i finansowania utylizacji na terenie Gminy Nowogród Bobrzański można uzyskać pod nr telefonu 68 3290962 do 64, wew. 130.

link do zarządzenia: http://bip.nowogrodbobrz.pl/system/obj/3393_zarzadzenie80_2017.pdf



Miasto nad Bobrem tel.(68)329-09-62 e-mail: now.bobrz.um@post.pl

© Nowogród Bobrzański Serwis informacyjny Urzędu Miasta


projekt i wykonanie: Konrad Dobrzański