🚨Program usuwania azbestu🚨
UWAGA MIESZKAŃCY GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI!
Mieszkańcy gminy mogą składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu (m.in. z dachów i elewacji) w ramach programu finansowanego przez WFOŚiGW w Zielonej Górze.
Najważniejsze informacje:
📍Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
📍Pokrywane są koszty demontażu i transportu, ale nie zakupu nowych materiałów (np. pokrycia dachowego).
📍Zadania realizowane będą przez wykonawcę wybranego zgodnie z prawem zamówień publicznych.
📍Wnioski należy składać do 15 maja 2025 r. w Urzędzie Miejskim.
📍Decyzja o przyznaniu dofinansowania zależna jest od środków dostępnych w gminie i WFOŚiGW.
📍W niektórych przypadkach może być wymagane zgłoszenie lub pozwolenie Starosty Zielonogórskiego.
Wszelkie informacje oraz zasady realizacji programu dostępne są w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej.
📩WNIOSKI PRZYJMUJEMY TYLKO DO 15 MAJA 2025
Dbajmy wspólnie o nasze zdrowie i środowisko!