🚨Program usuwania azbestu🚨

UWAGA MIESZKAŃCY GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI!

Mieszkańcy gminy mogą składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu (m.in. z dachów i elewacji) w ramach programu finansowanego przez WFOŚiGW w Zielonej Górze.

Najważniejsze informacje:

📍Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.

📍Pokrywane są koszty demontażu i transportu, ale nie zakupu nowych materiałów (np. pokrycia dachowego).

📍Zadania realizowane będą przez wykonawcę wybranego zgodnie z prawem zamówień publicznych.

📍Wnioski należy składać do 15 maja 2025 r. w Urzędzie Miejskim.

📍Decyzja o przyznaniu dofinansowania zależna jest od środków dostępnych w gminie i WFOŚiGW.

📍W niektórych przypadkach może być wymagane zgłoszenie lub pozwolenie Starosty Zielonogórskiego.

Wszelkie informacje oraz zasady realizacji programu dostępne są w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej.

📩WNIOSKI PRZYJMUJEMY TYLKO DO 15 MAJA 2025

Dbajmy wspólnie o nasze zdrowie i środowisko!