Program usuwania azbestu
UWAGA MIESZKAŃCY GMINY NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI!
Mieszkańcy gminy mogą składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu (m.in. z dachów i elewacji) w ramach programu finansowanego przez WFOŚiGW w Zielonej Górze.
Najważniejsze informacje:
Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
Pokrywane są koszty demontażu i transportu, ale nie zakupu nowych materiałów (np. pokrycia dachowego).
Zadania realizowane będą przez wykonawcę wybranego zgodnie z prawem zamówień publicznych.
Wnioski należy składać do 15 maja 2025 r. w Urzędzie Miejskim.
Decyzja o przyznaniu dofinansowania zależna jest od środków dostępnych w gminie i WFOŚiGW.
W każdym zgłoszeniu będzie wymagane pozwolenie Starosty Zielonogórskiego.
Wszelkie informacje oraz zasady realizacji programu dostępne są w Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej poniżej:
WNIOSKI PRZYJMUJEMY TYLKO DO 15 MAJA 2025
Dbajmy wspólnie o nasze zdrowie i środowisko!