Dział |
Rozdział |
Nazwa zadania |
Plan po zmianach |
Wykonanie |
Opis |
OGÓŁEM: |
5.571.340 |
5.447.829 |
|
010 |
|
ROLNICTWO I ŁOWIECTWO |
146.650 |
146.210 |
|
01010 |
Infrastruktura wodociągowa i sanitancyjna wsi |
146.650 |
146.210 |
|
Budowa wodociągu w m. Pajęczno |
146.650 |
146.210 |
Sieć wodociągowa PE fi 40mm- 263,50 mb, PE fi 63- 126,18 mb, PE fi 90 mm- 232,8 mb; hydrant nadziemny fi 80- 1 szt., komora wodomierzowa murowana 1 kpl., przyłącza wodociągowe Pf 32 mm- 235,5 mb oraz PE fi 40 mm- 23 mb, zasuwy przyłączy z obudową i skrzynką uliczną- 10 kpl., komora wodomierzowa z kręgów betonowych fi 1200 mm- kpl. 3 |
600 |
|
TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ |
1.555.940 |
1.549.235 |
|
60014 |
Drogi publiczne powiatowe |
122.800 |
122.138 |
|
a) budowa chodnika w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. 9 Maja |
7.100 |
6.876 |
Na podstawie porozumienia z Powiatem Zielonogórskim- Gmina zobowiązała się do wykonania projektu budowlanego „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1183F” natomiast Powiat Zielonogórski zobowiązał się przeznaczyć w 2006r. środki na wykonanie chodnika. Projekt techniczny 2 kpl., kosztorys inwestorski 1 kpl., specyfikacja techniczna z przedmiarem i kosztorysem oraz pozwolenie na budowę przekazano do Starostwa Powiatowego. Sfinansowano ze środków własnych. |
b) modernizacja drogi w Bogaczowie |
115.700 |
115.262 |
Na podstawie porozumienia z Powiatem Zielonogórskim- Gmina wykonała nawierzchnię bitumiczną drogi powiatowej nr 1180F w Bogaczowie o powierzchni 2.854 m2 na wartość 115.262 zł i przekazała Powiatowemu Zielonogórskiemu Zarządowi Dróg z/s w Sulechowie. Sfinansowano ze środków własnych w kwocie 105.262 zł i z dotacji z Powiatowego Zarządu Dróg w kwocie 10.000 zł |
|
60016 |
Drogi publiczne gminne
|
1.433.140 |
1.427.097 |
|
a)Modernizacja dróg gminnych w:
-Kaczenicach
-Dobroszowie Wielkim
-Nowogrodzie Bobrzańskim (ul. Witosa) |
122.116
41.003
21.921 |
122.116
41.003
21.921 |
Zadania zostały zrealizowane w 2004 roku i przekazane do eksploatacji. Zgodnie z umowami z wykonawcami zapłata nastąpiła w dwóch transzach: I w 2004 roku w wys. 339.817 zł, II do 31.03.2005 roku w wys. 185.040 zł. Otrzymano refundację poniesionych kosztów z ANR w wys. 75.327 zł |
b) budowa nawierzchni ulic łączących drogę powiatową i wojewódzką w Nowogrodzie Bobrzańskim (ul. Grunwaldzka, Nowowiejska, Marcinkowskiego) |
544.250 |
544.165 |
Inwestycja zrealizowana w ramach ZPORR: Rozwój lokalny, Obszary wiejskie. Całkowity koszt w latach 2003-2005 wyniósł 693.252 zł. Wykonano 3630 m2 nawierzchni bitumicznej, 1646m2 chodników, 1342 m2 krawężników i obrzeży, 5 szt. studni chłonnych. Sfinansowano ze środków EFRR- 503.899 zł, dotacji z budżetu państwa 67.186 zł (w tym w 2004 r.- 12.770), ze środków własnych- 122.167 zł. |
c) modernizacja drogi gminnej w Cieszowie |
140.560 |
140.548 |
Wykonano 4139 m2 nawierzchni bitumicznej i 326 m2 wjazdów. Zadanie sfinansowano ze środków własnych |
d) modernizacja drogi gminnej w Kotowicach |
83.040 |
82.744 |
Wykonano 1.685 m2 nawierzchni bitumicznej i 194,60 m2 wjazdów. Zadanie sfinansowano ze środków własnych |
e) modernizacja drogi gminnej w Przybymierzu |
168.800 |
168.799 |
Wykonano 4.655 m2 nawierzchni bitumicznej drogi oraz 303 m2 wjazdów. Zadanie sfinansowano ze środków własnych |
f) modernizacja drogi gminnej w Urzutach |
110.550 |
109.946 |
Nawierzchnia bitumiczna drogi 1.942 m2 , nawierzchnia bitumiczna zjazdów- 286 m2. Zadanie sfinansowano ze środków własnych. Otrzymano refundację z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych- 8.000 zł. |
g) budowa nwierzchni drogi do Kościoła przy ul. Słowackiego wraz z zagospodarowaniem działek nr 777, 776/1, 778/1 |
37.000 |
36.210 |
Wykonano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej- 62,5m2, kostki brukowej czarnej-16,2 m2, kostki granitowej- 72,5 m2, zamontowano słupki przejazdowe, ławki, kosze, obsadzono „iglakami” teren przyległy. Całkowity koszt zadania 44.690 zł sfinansowano ze środków własnych |
h) budowa nawierzchni drogi ul. Polna w Nowogrodzie Bobrzańskim |
9.800 |
9.776 |
Wykonano mapy do celów projektowych oraz projekt budowlany. Inwestycja została zaplanowana w budżecie do realizacji w 2006 roku |
i) budowa nawierzchni drogi ul. Fabryczna w Nowogrodzie Bobrzańskim |
1.200 |
1.200 |
Wykonano dokumentację techniczną. Zadanie zaplanowano do realizacji w 2006 roku |
j) budowa nawierzchni dróg: Okrężna, Kochanowskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim |
132.400 |
131.929 |
Wykonano dokumentację techniczną za kwotę 2.200 zł. Z powodu złych warunków atmosferycznych inwestycja nie została zakończona w 2005r. Koszty zakończonego zadania zostaną sfinansowane z rachunku wydatków niewygasających na którym zabezpieczono środki w kwocie 129.729 zł. |
k) budowa ciągu pieszego: ul. Szkolna-Mickiewicza w Nowogrodzie Bobrzańskim |
20.500 |
16.740 |
Ciąg pieszy o pow. 112m2 został wykonany z kostki betonowej, obrzeży betonowych- 108m2 i krawężników drogowych- 6m2. Sfinansowano ze środków własnych |
700 |
|
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
235.000 |
233.887 |
|
70005 |
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
235.000 |
233.887 |
|
a) modernizacja budynku na mieszkania socjalne w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Witosa |
235.000 |
233.887 |
Wykonano modernizację budynku o pow. Użytkowej 293m2 i kubaturze 1323,1m3 na mieszkania socjalne; 10 lokali socjalnych zostało wyposażonych w instalację wodno-kanalizacyjną, c.o zasilaną wężownicą z kuchni węglowej i elektryczną oraz 10 łazienek z podstawowym wyposażeniem sanitarnym. Nakłady w wys. 486.612 zł zostały w całości sfinansowane ze środków własnych |
710 |
|
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA |
220.500 |
219.252 |
|
71095 |
Pozostała działalność |
220.500 |
219.252 |
|
a) budowa Domu Przedpogrzebowego ul. Piaskowej w Nowogrodzie Bobrzańskim |
206.000 |
204.999 |
Oddano do eksploatacji Dom Przedpogrzebowy przy Cmentarzu na ul. Piaskowej o pow. Użytkowej 80,7m2 i kubaturze 397,0m3 z instalacją wodną, kanalizacyjną i elektryczną. Całkowity koszt zadania 206.236 zł sfinansowano ze środków własnych |
b) budowa Domu Przedpogrzebowego ul. Kościuszki w Nowogrodzie Bobrzańskim |
14.500 |
14.253 |
Wykonano mapy do celów projektowych oraz dokumentację budowlaną. Zadnie zostało zaplanowane do realizacji w 2006 roku |
750 |
|
ADMINISTRACJA PUBLICZNA |
179.500 |
167.930 |
|
75022 |
Rady gmin |
2.350 |
2.342 |
|
Zakup kserokopiarki do Biura Rady Miejskiej |
2.350 |
2.342 |
Kserokopiarka cyfrowa CANON IR- 1210 dla potrzeb Rady Miejskiej |
75023 |
Urzędy gmin |
177.150 |
165.588 |
|
a) adaptacja budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb Gminnego Centrum Informacji |
42.000 |
36.814 |
Przeprowadzono adaptację pomieszczenia biurowego na parterze dla potrzeb mieszkańców Gminy w celu korzystania z Gminnego Centrum Informacji (położenie posadzki z płytek, wymiana ogrzewania) wraz z wykonaniem podjazdu (pochylni) dla osób niepełnosprawnych. Poniesione koszty sfinansowano ze środków własnych |
b) adaptacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb Ewidencji Ludności |
20.000 |
18.816 |
W związku z przeniesieniem stanowiska ds. Ewidencji Ludności z II pietra na parter, dokonano przebudowy pomieszczenia poprzez wymianę stolarki okiennej, podłoży betonowych (63,m3), ułożenie płytek podłogowych, naprawę tynków, wymianę instalacji elektrycznej. Nakłady zostały sfinansowane ze środków własnych |
c) rozbudowa parkingu przy Urzędzie Miejskim |
36.850 |
35.403 |
Ułożono nawierzchnię z kostki kamiennej o pow. 101,8m2 oraz z kostki brukowej betonowej o pow. 64,3m2 .Wykonano system odwodnienie parkingu. Sfinansowano wydatki ze środków własnych |
d) e-Łużycki Subregionalna infrastruktura e-usług publicznych województwa lubuskiego |
5.500 |
4.880 |
Projekt będzie realizowany w ramach ZPORR, działanie 1.5 Partnerami projektu jest 10 gmin. Planowane wdrożenie w 2007 roku. Sfinansowano wydatki ze środków własnych na opracowanie studium wykonalności. Zabezpieczono środki w budżecie na 2006 rok |
e) ocieplenie i elewacja budynku Urzędu Miejskiego |
7.300 |
7.300 |
Wykonany został projekt budowlany, sfinansowano ze środków własnych. Inwestycja zaplanowana do realizacji w 2006 roku |
f) rozbudowa i modernizacja sieci komputerowej; wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego |
30.500 |
28.559 |
Wymiana okablowania na II piętrze w technologii UTP kat.5 (12 pkt logicznych), montaż szafy kablowej, przeniesienie serwera i rozdzielni elektrycznej do wydzielonego pomieszczenia, przełączenie istniejącej sieci kablowej do nowej rozdzielni, modernizacja sieci internetowej. Wydatki w kwocie 10.248 zł poniesiono ze środków własnych. Zakończono wymianę okien w budynku Urzędu- 12 szt. nowych okien za kwotę 18.311 zł zapłacono ze środków własnych |
g) zakup sprzętu komputerowego i centrali telefonicznej do Urzędu Miejskiego |
35.000 |
33.816 |
Zakupiono Serwer- TERRA AQUA 4500, 3 zestawy komputerowe, drukarkę HP Color Laser 2840 oraz Centralę telefoniczną CCT-1668L 16.AB wraz z 4 aparatami systemowymi. Poniesione wydatki zostały sfinansowane ze środków własnych |
754 |
|
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA |
2.630 |
2.629 |
|
75412 |
Ochotnicze Straże Pożarne |
2.630 |
2.629 |
|
Zakup motopompy NIAGARA |
2.630 |
2.629 |
Motopompa pływającą NIAGARA MY/Z została przeznaczona na potrzeby OSP w Drągowinie. Wartość sprzętu 4.629 zł została zapłacona przez Wojewódzki Zarząd OSP w Zielonej Górze w wys. 2.000 zł i ze środków własnych Gminy w wys. 2.629 zł |
801 |
|
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
2.931.170 |
2.889.664 |
|
80101 |
Szkoły Podstawowe |
2.877.450 |
2.836.050 |
|
a) budowa Szkoły Podstawowej w Niwiskach |
1.830.000 |
1.815.140 |
Inwestycja realizowana w ramach ZPORR. Rozwój lokalny; Lokalna infrastruktura edukacyjna i sportowa. Całkowity koszt 6.169.806 zł. Dotychczas poniesione koszty 1.901.521 zł. W 2005 roku otrzymano refundacje z EFRR w wys. 876.090 zł oraz budżetu państwa w wys. 110.771 zł; wydatki w kwocie 828.279 zł zostały sfinansowane z pożyczki (prefinansowanie) z budżetu państwa 530.540 zł; ze środków własnych 297.739 zł. Realizacja zadania jest zgodna z harmonogramem rzeczowo-finanowym; planowane zakończenie w sierpniu 2006 roku |
b) przebudowa zasilania cieplnego i modernizacja Szkoły Podstawowej w Nowogrodzie Bobrzańskim I etep |
1.035.000 |
1.008.607 |
Dokonano wymiany: instalacji c.o i c.w o długości 1.469,5 mb, grzejników z głowicami termostatycznymi- 133 szt.; pokryto papą termozgrzewalną, wykonano termoizolację dachu o pow. 1.019,0m2 wymieniono 168 okien i parapetów zewnętrznych, wykonano termoizolację i elewację ścian na pow. 1.807m2. Całkowity koszt inwestycji 1.045.541 zł został sfinansowany z kredytu preferencyjnego w wys. 800.000 zł i ze środków własnych w wys. 245.541 zł |
c) wymiana kotła w Szkole Podstawowej w Drągowinie |
9.450 |
9.303 |
Wykonano wymianę kotła c.o KW-GR-120 |
d) zakup zestawu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Drągowinie |
3.000 |
3.000 |
|
80110 |
Gimnazja |
25.100 |
25.000 |
|
|
Przebudowa zasilania cieplnego w Gimnazjum w Nowogrodzie Bobrzańskim |
25.100 |
25.000 |
Wykonano aktywny system bezpieczeństwa, instalację elektryczną sterującą pracą palników gazowych, przebudowę instalacji gazowej w kotłowni, zamontowano palniki na gaz ziemny. Całkowity koszt zadania 28.500 zł sfinansowany ze środków własnych |
80195 |
Pozostała działalność |
28.620 |
28.614 |
|
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego |
28.620 |
28.614 |
Zakupiono i wyposażono w specjalistyczny sprzęt rehabilitacyjny salę integracyjno-rehabilitacyjną w Gimnazjum przy ul. Kościuszki; uzyskano dofinansowanie z PEFRON w wys. 17.169 zł, pozostała kwota 11.445 zł pokryta ze środków własnych |
900 |
|
GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA |
221.700 |
198.340 |
|
90001 |
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
95.600 |
92.011 |
|
Budowa kanalizacji sanitarnych w Nowogrodzie Bobrzańskim: |
|
|
|
|
a) Osiedle Zatorze, ul. Dworcowa, Winiary |
5.000
|
3.000
|
Inwestycja przygotowana do realizacji w ramach ZPORR, pozytywnie zarekomendowana przez Panel Ekspertów i Komitet Sterujący, z uwagi na brak środków w 2005 roku została zakwalifikowana na listę rezerwową. Po zbilansowaniu środków w wyniku rozstrzygnięć przetargowych już zatwierdzonych projektów- być może możliwe będzie uzyskanie środków z EFRR. W uzupełnieniu dokumentacji z 2004r. (koszt 42.500) w 2005r. wykonano specyfikację techniczną. Całość wydatków sfinansowano ze środków własnych
|
b) ul. Kochanowskiego, Wazów, Okrężna |
76.100 |
74.481 |
Sieć kanalizacyjna PCV fi 200mm- 136,3 mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200mm- 2 szt., studzienki kanalizacyjne typu WAVIN fi 315 mm- 4 szt., kanalizacja burzowa PCV fi 200mm- 7mb |
c) ul. Szkolna, Żymierskiego, Mickiewicza, Nadbrzeżna |
14.500 |
14.530 |
Wykonano mapy do celów projektowych oraz projekt budowlany; wydatki sfinansowano ze środków własnych. Zadanie przewidziane do realizowania w 2006 roku |
90015 |
Oświetlenie ulic, placów i dróg |
123.100 |
103.347 |
|
|
|
Rozbudowa oświetleń ulicznych w Nowogrodzie Bobrzańskim (ul. Zdrowa, Kolejowa, Lipowa, Grabowa, Tama Kolejowa) w Białowicach, Niwiskach, Skibicach, Kotowicach, Łagodzie
|
123.100 |
103.347 |
Całkowity koszt wykonanych zadań 105.047 zł. sfinansowano ze środków własnych, w tym wykonano mapy do celów projektowych dla rozbudowy oświetlenia w Drągowinie oraz projekt budowy oświetlenie ul. Witosa-Warsztatowa w Nowogrodzie Bobrzańskim. Uruchomiono 43 dodatkowe punkty świetlne |
90095 |
Pozostała działalność |
3.000 |
2.982 |
|
Budowa instalacji elektrycznej do budynku w Skibicach |
3.000 |
2.982 |
Wykonano ze środków własnych złącze ZN+TL, instalację oświetleniową, instalację gniazd wtykowych do budynku mieszkalnego przy ul. Polnej 2 |
921 |
|
KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO |
34.930 |
34.508 |
|
92109 |
Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby |
34.930 |
34.508 |
|
a) modernizacja świetlicy wiejskiej w Kaczenicach
|
6.530 |
6.520 |
Montaż stolarki okiennej PCV szt. 4 wraz z parapetami okiennymi wewnętrznymi. Zapłacono ze środków własnych |
b) modernizacja świetlicy wiejskiej w Przybymierzu wraz z budową boiska sportowego i placu zabaw |
8.400 |
8.378 |
Wykonano mapy do celów projektowych oraz projekt budowlany wraz ze specyfikacją techniczną. Wydatki pokryto ze środków własnych. Zadanie przygotowano do realizacji w ramach SPO- Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. Przewidziano do realizacji w 2006r. z uwzględnieniem dofinansowania z EFOiGR-SO |
c) modernizacja Domu Kultury w Nowogrodzie Bobrzańskim |
20.000 |
19.610 |
Wykonano mapy do celów projektowych oraz projekt budowlany dla zrealizowania przebudowy zaplecza kuchennego i obsługi technicznej. Poniesione koszty sfinansowano ze środków własnych |
926 |
|
KULTURA FIZYCZNA I SPORT |
6.420 |
6.174 |
|
92601 |
Obiekty sportowe |
6.420 |
6.174 |
|
Budowa budynku gospodarczego i szatni w Kotowicach
|
6.420 |
6.174 |
Wykonano projekt budowlany oraz materiały; prace budowlane realizowane są przez samorząd wsi przy udziale mieszkańców |
758 |
|
RÓZNE ROZLICZENIA |
36.900 |
- |
|
|
75818 |
Rezerwy ogólne i celowe |
36.900 |
- |
Niewykorzystana rezerwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne |