Strona Główna  >  Przetargi  >  Przetarg na dostawę paliwa do MGZGKiM w Nowogrodzie B.  >  Specyfikacja

Do poprzedniej strony


zał.nr 1 formularz ofertowy, zał. nr 2 wzór umowy

wersja do druku | archiwum

Specyfikacja


sprawy: ZP/2/2006

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60’000 €

 

Przedmiot zamówienia:

Zakup  PALIW PŁYNNYCH do pojazdów MGZGKiM pobieranych przez kierowców w stacji paliw za pomocą kart obrotu bezgotówkowego w ciągu 2007 roku:

1)      oleju napędowego w  ilości około  24 000 litrów - Kod CPV– 231 211 00-2.

2)     benzyny bezołowiowej 95 w ilości około 200 litrów - Kod CPV-231 112 00-0 ;

 

I.     Zamawiający

Nazwa:                                   Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Ulica:                                      ul. Dąbrowskiego 10

Kod i miejscowość:                66-011 Nowogród Bobrzański

e-mail:                                    mgzgkim@wp.pl

Godziny urzędowania:                       od 7:00 do 15:00

Telefony centrali:                   068 327 65 50

Fax:                                        068 327 64 67

 

II.  Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia        29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Dz.U. 2004 nr 19, poz. 177, z późn. zm. (zwanej dalej ustawą) w trybie przetargu nieograniczonego  o wartości poniżej 60’000 €.

 

III.             Opis przedmiotu zamówienia

 

Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych w MGZGKiM w ciągu 2007 roku:

1.     oleju napędowego w  ilości około  24 000 litrów - Kod CPV– 23121100-2.

2.    benzyny bezołowiowej 95 w ilości około 200 litrów - Kod CPV-231 112 00-0 ;

 

Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590:1999 – olej napędowy i PN-EN 228:1999 – benzyna bezołowiowa 95 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. nr 216 poz. 1825).oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 167.poz. 1184 i 1185), w szczególności o następujących parametrach:

1.    olej napędowy:

a)      liczba cetanowa – minimum 51,0;

b)      gęstość w temperaturze 15 ºC – maksimum 845 kg/m3;

c)      skład frakcyjny-85% (V/V) destyluje do temperatury maksimum 360 ºC;

2.    benzyna bezołowiowa:

a)      badawcza liczna oktanowa, RON- minimum 95;

b)      motorowa liczba oktanowa , MON – minimum 85,0.

c)      destylacja:

- do temperatury 100ºC odparowuje minimum 46,0% (V/V);

- do temperatury 150 ºC odparowuje minimum 75,0% (V/V);

 

Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawianych na numer rejestracyjny pojazdu      ( dla samochodów).Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN oraz koniecznością podania stanu licznika. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT – jeden raz  w miesiącu lub dwa  razy               w miesiącu,  termin płatności do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa, wartość paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego i stanu licznika samochodu).

Pierwsze karty wydawane będą bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca musi zapewnić natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w stacji paliw.

 

W przypadku pobierania paliwa do własnych opakowań  - dotyczy sprzętu niejeżdżącego (ładowarka samojezdna typu kompaktor napędzany olejem napędowym – 1 szt., agregaty prądotwórcze, kosiarki, pilarki itp) paliwo wydawane będzie za pomocą kart wystawianych na okaziciela.

 

W chwili obecnej Zamawiający  wyznaczy do tankowania:

·        4 samochody napędzane olejem napędowym;

·        Ładowarka samojezdna typu kompaktor - napędzana olejem napędowym – 1 szt.;

·        Pozostałe maszyny i urządzenia:

- agregaty prądotwórcze  – olej napędowy;

- kosiarki, pilarki itp. – benzyna bezołowiowa;

 

IV.             Części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V.  Zamówienia uzupełniające i oferty wariantowe

 

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, ani ofert wariantowych.

 

VI.             Termin wykonania zamówienia

 

Wymagany termin wykonania zamówienia: od 01.01.2007 r. do 31.12.2007 r.

 

VII.          Warunki udziału w postępowaniu

1.     Warunki udziału w postępowaniu

    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1.    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.    posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

 

2.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ”spełnia” – „nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

 

A. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

        wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;

B. Zamawiający odrzuca ofertę (art. 89 ustawy), która:

        jest niezgodna z ustawą;

        jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

        jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

        zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

        została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

        zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;

        w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;

        jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

VIII.       Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty:

a)      formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ;

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c)       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

d)      dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;

e)      oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (są zawarte w formularzu ofertowym);

 

1.     Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienione w ppkt b-d  dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu   i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa.

2.    Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż:

1)   nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości;

2)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Każdy z w/w wymienionych dokumentów musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym

 

oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/y uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem "Za zgodność z oryginałem".

 

IX.             Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

 

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem. Forma pisemna jest zawsze dopuszczalna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekażą oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

1.    Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.    Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie oraz skierowane na adres:

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Dąbrowskiego 10

66-011 Nowogród Bobrzański

lub faxem: 068 327 65 50

e-mail: mgzgkim@wp.pl

 

3.    Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień chyba, że prośba wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści na stronie internetowej, na której specyfikacja jest dostępna.

4.    Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

 

X.  Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Telefony centrali: 068 32 765 50

      — wewn. 14: p. Adam Wabno  (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia);

 — wewn. 15: p. Izabela Szymczak (sprawy dotyczące SIWZ i sporządzenia oferty).

 

XI.             Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą do dnia 12.01.2006 r.

 

XII.          Opis przygotowania oferty

1.     Przygotowanie oferty:

a)      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelnym pismem.

b)      Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

c)      Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

d)      Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

e)      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

f)       Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

g)      Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

h)      Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

i)        Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

j)        Zmiany, w złożonej już ofercie, może dokonać wykonawca tylko przed upływem terminu do składania ofert, w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym oświadczeniem do zamawiającego, złożonym w zamkniętej kopercie, oznakowanej w sposób opisany w pkt 2), opatrzonej dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.

k)      Ofertę można wycofać tylko przed upływem terminu składania ofert, w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym oświadczeniem do zamawiającego,

 

2.    Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

a)    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego:

b)   Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana na adres zamawiającego.

c)    Oznakowanie winno być następujące:

 

№ sprawy: ZP/2/2006

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH

Nie otwierać do dnia 15.12.2006 r. przed godz. 12:00

 

XIII.       Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Dąbrowskiego 10

66-011 Nowogród Bobrzański

 

do dnia 15.12. 2006 r. do godz. 11:30

 

Zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania — po upływie terminu do wniesienia protestu.

 

2.    Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego:

dnia 15.12. 2006 r. o godz. 12:00

 

3.    Sesja otwarcia ofert

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację            o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu w/w informacji. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności.

 

XIV.        Opis sposobu obliczenia ceny

 

 

Cena oferty:

 

Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. z 2002 r. Nr 97 poz. 1050, z 2002 r. Nr 144 poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302), cena wykonania zamówienia obejmuje wszystkie elementy składowe, za wykonanie których zamawiający jest zobowiązany wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT. Cena zawiera kwotę brutto.

 

¨      cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje.

¨      cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane  z wykonaniem zamówienia,

¨      cena może być tylko jedna,

¨      cena nie ulega zmianie przez okres związania ofertą,

¨      cenę należy obliczyć do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa od 5 to zaokrąglamy w górę, w przypadku  cyfry mniejszej od 5 drugą pozycję po przecinku pozostawiamy bez zmian

 

XV.           Kryteria oceny oferty

Kryteria oceny ofert

 

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych  kryteriów:

 

 A) OLEJ NAPĘDOWY

 

 1. Cena oferty ( za 1 litr oleju napędowego) na dzień 12.12.2006 r. = 30%

 

 

                                      Cena oferty najkorzystniejszej

            Cena oleju napędowego =        ----------------------------------- x 100 x 30%

                                                                           Cena oferty badanej

 

2.    Wartość procentowego upustu od ceny brutto 1 litra paliwa obowiązującej na stacji w dniu tankowania – 30%                                                                            Upust badany

                              Upust oleju napędowego=         ------------------------- x 100 x 30 %

                                                                                       Upust najwyższy

 

3. Lokalizacja stacji paliw – odległość w km od siedziby Zamawiającego – 40 %

                          Lok. najkorzystniejsza (najmniejsza odległość w km od stacji  paliw                            do  siedziby Zamawiającego)

 Lok. st. paliw = --------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 40%

                          Lok. badana ( odległość w km od stacji do siedziby Zamaw.)

 

Ilość uzyskanych punktów za olej napędowy– stanowi sumę trzech powyższych kryteriów.

 

B) BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95

 

1. Cena oferty ( za 1 litr benzyny bezołowiowej 95) na dzień 12.12.2006 r. = 30%

 

 

                                         Cena oferty najkorzystniejszej

            Cena benzyny bezołowiowej =   ----------------------------------- x 100 x 30%

                                                                           Cena oferty badanej

 

2.Wartość procentowego upustu od ceny brutto 1 litra paliwa obowiązującej na stacji w dniu tankowania – 30%                                                                                 Upust badany

                              Upust benzyny bezołowiowej= ------------------------- x 100 x 30 %

                                                                                       Upust najwyższy

 

 

 

 

3.    Lokalizacja stacji paliw – odległość w km od siedziby Zamawiającego – 40 %     

                          Lok. najkorzystniejsza (najmniejsza odległość w km od stacji  paliw                            do  siedziby Zamawiającego)                            

 Lok. st.paliw = --------------------------------------------------------------------------------------x100x40%

                            Lok. badana ( odległość w km od stacji do siedziby Zamaw.)

 

Ilość uzyskanych punktów za benzynę – stanowi sumę trzech powyższych kryteriów.

 

Uzyskana łączna ilość punktów za całość oferty = ilość punktów uzyskanych za olej napędowy(A) + ilość punktów uzyskanych za benzynę (B).

 

Zgodnie z art. 2 pkt. 5 ustawy, za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

 

Cena podana ofercie winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

 

 

XVI.        Warunki umowy

1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.

4. Postanowienia umowy zawarto we wzorze, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

 

XVII.     Środki ochrony prawnej

1.    Środki ochrony prawnej przysługują wszystkim wykonawcom i innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.

2.    Środkiem ochrony prawnej w niniejszej procedurze jest wyłącznie protest.

3.    Postępowanie protestacyjne, sposób przystąpienia do niego oraz terminy są określone w dziale VI ustawy — „Środki ochrony prawnej”, Rozdział 2 „Protest”.

 

XVIII.  Ogłoszenia wyników przetargu

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, i uzasadnienie jej wyboru,

2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

2. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa w terminie nie krótszym niż 7 od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o planowanym terminie              i miejscu podpisania umowy.

 

XIX.        Postanowienia końcowe

1.    Zasady udostępniania dokumentów:

Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji skutecznie zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

a) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku;

b) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów;

c) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty;

d) udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

2.    W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

 

XX.           Załączniki do SIWZ:

1)  Załącznik nr 1 – formularz ofertowy na 2 ark.

2)   Załącznik nr 2 – wzór umowy na 3 ark.

 

Zatwierdził w dniu: … ….. 2006 r.

 

DYREKTOR MGZGKiM

 

mgr Tatiana Karasiów

 


Wprowadzono:2006-12-04 12:00:33przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-12-04 12:01:49przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:10 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.