Strona Główna  >  Przetargi  >  Przetarg na dostawę paliwa do MGZGKiM w Nowogrodzie B.  >  Specyfikacja  >  zał.nr 1 formularz ofertowy, zał. nr 2 wzór umowy

Do poprzedniej strony


wersja do druku | archiwum

zał.nr 1 formularz ofertowy, zał. nr 2 wzór umowy


sprawy: ZP/2/2006 Załącznik nr 1 do SIWZ

FORMULARZ OFERTOWY

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60’000 €

Dane dotyczące oferenta:

Nazwa: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Siedziba: ………………………………………………………………………………………………

Nr telefonu: ...........................................................................................................................................................................................................................................

Nr faksu: .................................................................................................. e-mail: ..............................................................................................................................

Nr NIP: .......................................................................................................................... REGON: ...............................................................................................

Dane dotyczące zamawiającego:

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Ulica: ul. Dąbrowskiego 10

Kod i miejscowość: 66-011 Nowogród Bobrzański

e-mail: mgzgkim@wp.pl

Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00

Telefony centrali: 068327 65 50

Fax: 068327 64 67

Odpowiadając na ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ZAKUP PALIW PŁYNNYCH przez kierowców w stacji paliw za pomocą kart obrotu bezgotówkowego w ciągu 2007 roku do pojazdów MGZGKiM:

1) oleju napędowego w ilości około 24000 litrów - Kod CPV– 231211 00-2.

2) benzyny bezołowiowej 95 w ilości około 200 litrów - Kod CPV-231112 00-0 ;

1. Zobowiązania oferenta:

Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia za:

· olej napędowy: cena jednostkowa brutto( za 1 litr)na dzień 12 .12.2006 r. - ………zł.

stały upust od ceny oleju napędowego od ceny dnia w dniu tankowania - …….%.

· benzyna bezołowiowa 95: cena jednostkowa brutto (za 1 litr) na dzień 12.12.2006 r. - ……… zł.

stały upust od ceny benzyny bezołowiowej od ceny dnia w dniu tankowania - …….%.

Szacunkowa cena ogółem netto oleju napędowego ( za 24 0000 l x cena netto z dnia 12.12.2006 r. ) : ....................................... zł.

słownie: ..........................................................................................................................................

podatek VAT (...............%) ......................................... zł.

Szacunkowa cena ogółem brutto oleju napędowego ( za 24000 l x cena brutto z dnia 12.12.2006 r. ): .................................................... zł.

słownie: ..........................................................................................................................................;

Szacunkowy stały upust ……. % od wartości brutto …………………………. zł.

Szacunkowa cena ogółem netto benzyny bezołowiowej ( za 200 l x cena netto z dnia 12.12.2006 r. ) : ........................................ zł.

słownie: ..........................................................................................................................................

podatek VAT (...............%) ......................................... zł.

Szacunkowa cena ogółem brutto benzyny bezołowiowej ( za 200 l x cena brutto z dnia 12.12.2006 r. ): ....................................................

słownie: ..........................................................................................................................................;

Szacunkowy stały upust ……. % od wartości brutto …………………………. zł.

Odległość stacji paliw wykonawcy od siedziby Zamawiającego wynosi: ………….. km.

2. Oświadczam, że:

posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej pozycji.

4. Zobowiązuję się wykonać zamówienie: od 01.01.2007 r. do dnia 31.12.2007 r.;

5. Uważam się za związanego niniejszą ofertą do dnia …………………. 2006 r.

6. Oświadczam, że zapoznałem się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz zdobyłem konieczne informacje do przygotowania oferty.

7. Oświadczam, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia został zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru niniejszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

8. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej:

Nazwisko, imię: .............................................................................................................................................................................................................................,

Stanowisko: .......................................................................................................................................................................................................................................,

Telefon: ..............................................................................................................., Fax: ..................................................................................................................,

Zakres: ................................................................................................................................................................................................................................................ .

9. Oferta została złożona na ..................... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ...................... do numeru ....................... .

10.Do niniejszej oferty załączamy następujące dokumenty, które stanowią integralną część oferty:[1]

1. ....................................................................................................................................................................................................................;

2. ....................................................................................................................................................................................................................;

3. ....................................................................................................................................................................................................................;

4. ....................................................................................................................................................................................................................;

5. ....................................................................................................................................................................................................................;

11. Niniejszym informujemy, iż informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach od ...................... do ...................... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania.[2]

……………………………………… ………………………………………

Pieczątka Imię i nazwisko, podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta



[1] Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem!

[2] Uwaga – utajnienie cen będzie nieskuteczne i podlega odtajnieniu przez zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do SIWZ

 

UMOWA  nr …………

z dnia …………………..

 

zawarta pomiędzy Miejsko-Gminnym Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,                   ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański, NIP: 929-00-09-421, REGON: 970026920, reprezentowanym przez;

1.      Tatianę Karasiów – Dyrektora MGZGKiM;

2.      Jadwigę Bortnowską – Główną Księgową;

zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM,

a

…………………………………………………., NIP: ………………………., REGON: ………………….,  zwany dalej WYKONAWCĄ, reprezentowanym  przez:

 

1.      …………………………………………………………….;

2.      …………………………………………………………….;

 

Umowa niniejsza została zawarta w wyniku wyboru oferty przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 10 pkt 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004 Nr 19 poz. 177, z późn. zm.)

 

§ 1

PRZEDMIOT UMOWY

 

1.      WYKONAWCA zapewnia ZAMAWIAJACEMU stałą sprzedaż oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 w godzinach otwarcia stacji paliw                                     w ………………………………………………………………………. .

Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590:1999 – olej napędowy i PN-EN 228:1999 – benzyna bezołowiowa 95 oraz         w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku   w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 216 poz. 1825).oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. nr 167.poz. 1184 i 1185).

2.      Paliwo pobierane będzie przez upoważnionych pracowników kierujących pojazdami ZAMAWIAJĄCEGO za pomocą kart obrotu bezgotówkowego.

3.      Karty będą wystawione na numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego                   i zabezpieczone poufnym numerem identyfikacyjnym.

4.      W przypadku pobierania paliwa do własnych opakowań  - dotyczy sprzętu niejeżdżącego (ładowarka samojezdna typu kompaktor napędzany olejem napędowym – 1 szt., agregaty prądotwórcze, kosiarki, pilarki itp.) paliwo wydawane będzie za pomocą kart wystawianych na okaziciela.

5.      Okres ważności kart  od dnia 01.01.2007  r. do 31.12.2007 r.

6.      Pierwsze karty dla każdego zgłoszonego przez Zamawiającego pojazdu będą wystawione bezpłatnie i dostarczone do siedziby Zamawiającego.

7.      W przypadku, gdy karta nie umożliwia dokonywania bezgotówkowych transakcji, nie z winy Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wydania bezpłatnie karty zamiennej z tym samym poufnym numerem identyfikacyjnym.

8.      Wykonawca zobowiązuje się do wydania karty zamiennej za ….. złotych brutto       z tym samym numerem identyfikacyjnym w przypadku, gdy karta nie umożliwia dokonywania bezgotówkowych transakcji z winy Zamawiającego np. utrata karty, zniszczenie karty, uszkodzenie.

9.      Telefoniczne zgłoszenia utraty karty będą przyjmowane całodobowe, we wszystkie dni tygodnia pod numerem telefonu: …………………………….. .

10.  Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy:

·        olej napędowy  około  24 000 litrów;

·        benzyna bezołowiowa 95 około 200 litrów.

11.  ZAMAWIAJACY zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia.

§ 2

TERMIN

 

Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2007  r. do 31.12.2007 r.

 

§ 3

WARTOŚĆ UMOWY

 

1.      Sprzedaż oleju napędowego będzie dokonywana w cenach detalicznych obowiązujących w dniu odbioru, pomniejszonych o …… %   w stosunku do ceny detalicznej ( tzw. ceny na dystrybutorze).

2.      Sprzedaż benzyny bezołowiowej 95 będzie dokonywana w cenach detalicznych obowiązujących w dniu odbioru, pomniejszonych o …… %  w stosunku do ceny detalicznej ( tzw. ceny na dystrybutorze).

3.      ZAMAWIAJACY przewiduje, że szacunkowa wartość dostaw zrealizowanych przez WYKONAWCĘ wynosi ………………………………. zł. netto + podatek VAT (…….%)  w wysokości ……………. zł.

4.      Wartość szacunkowa brutto wynosi: ……………………….. zł.

Słownie: ………………………………………………………………………………………

5.      Wydanie karty zamiennej ( duplikatu) wynosi ………………….. złotych brutto

słownie: …………………………………………………………………………………… .

 

§ 4

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

1.      Strony ustalają, że rozliczenie za dostarczony towar  nastąpi na podstawie faktury, wystawionej raz w miesiącu lub ……………… według  zestawień tankowań- załączonych do faktury.

2.      Należność Wykonawcy oparta na wystawionej fakturze, zostanie przelana na konto wskazane na fakturze w terminie do 30  dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej  faktury.

3.      Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury VAT bez podpisu Zamawiającego na fakturze.

4.      W przypadku zwłoki w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci ustawowe odsetki.

 

§ 5

KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

   

W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony zobowiązują się zapłacić kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach:

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a) w wysokości  10  % wartości  brutto  niezrealizowanej części umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,

2.  Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

a) 10 % wartości umownej brutto niezrealizowanej części umowy  w razie odstąpienia przez WYKONAWCĘ od umowy z powodu okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt  4.

 

3. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy WYKONAWCY w szczególności        w przypadku:

a.      trzykrotnej pisemnej reklamacji jakości dostarczonego paliwa;

b.      zaprzestania świadczenia dostaw.

4.  W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni  od powzięcia wiadomości  o powyższych okolicznościach.

5. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu            z tytułu wykonania części umowy.

6. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

7. Ponadto Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy:

a) zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,

b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,

c)wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.

8.  Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:

 

a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur w terminie 4 tygodni od upływu terminu zapłaty faktur określonego w niniejszej umowie,

b) Zamawiający nie przystąpi do odbioru, odmawia odbioru towaru,

c)Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.

 

§ 6

USTALENIA KOŃCOWE

 

1.      Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

2.      Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą polubownie.

3.      W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, a właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów jest sąd właściwy miejscowo dla zamawiającego.

4.      Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – dwa  egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy. Wszystkie egzemplarze mają taką samą moc prawną.

 

ZAMAWIAJĄCY                                                                                           WYKONAWCA

 


Wprowadzono:2006-12-04 12:04:27przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-12-04 12:05:03przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:24 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.