Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Urząd Miejski  >  Sekretarz Urzędu

Do poprzedniej strony


Oświadczenie majątkowe za 2003 r.

oświadczenie majątkowe za 2004 r.

oświadczenie majątkowe za 2005 r.

wersja do druku | archiwum

Sekretarz Urzędu


Zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 r. ( art.2.ust.3) sekretarz gminy zatrudniony jest na podstawie powołania przez burmistrza.

Zakres zadań sekretarza reguluje Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim zatwierdzony Zarządzeniem Burmistrza nr 0151/03/05 z dnia 11.01.2005r.

Zadania sekretarza:

  1. W ramach ustalonych przez burmistrza kompetencji, zabezpiecza materialno-techniczne warunki pracy urzędu, zapewniając sprawne jego funkcjonowane.
  2. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne.
  4. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.
  5. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy.
  6. Nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego zaatwiania spraw obywateli.
  7. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, koniecznej w tym wzgledzie dokumentacji oraz wszelkiej informacji o charakterze publicznym na terenie gminy.
  8. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.
  9. Kierowanie urzędem miejskim w imieniu burmistrza, odpowiedzialność za przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy przez pracowników.
  10. Aktualizacja posiadanych zbiorów przepisów prawnych.
  11. Nadzór nad zgodnością przygotowywanych przez pracowników decyzji z aktualnym stanem prawnym.
  12. Zapewnienie obsługi prawnej urzędu miejskiego.
  13. Udział w przygotowywaniu projektów uchwał, odpowiedzialność za prawidłowość formalno-prawną uchwał podejmowanych przez Radę Miejską.
  14. Podpisywanie wszelkich zaświadczeń i poświadczen urzędowych.
  15. Sprawuje nadzór nad stanowiskami: ds. obsługi sekretariatu, ds. obsługi rady, usc, ds. ewidencji ludności, ds. obsługi urzędu.
  16. Wykonywanie innych prac zleconych przez burmistrza i jego zastępcę.

Wprowadzono:2005-01-21 14:24:19przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-01-21 14:24:40przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:06 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.