www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Przetarg na ochronę obiektów należących do MGZGKiM w Nowogrodzie Bobrz.

 

OGŁOSZENIE – PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 ZAMAWIAJĄCY:

 NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 0-68 327-6550, fax 0-68 327 64 67.

Rodzaj zamówienia: usługi.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów Miejsko - Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim:
1.Oczyszczalni Ścieków zlokalizowanej przy ulicy Sportowej w Nowogrodzie Bobrzańskim;
2.Składowiska Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w m. Klępina;

Świadczenie usług w systemie:
1.dni robocze-w godzinach: 22.00 - 6.00
2.w soboty -w godzinach: 15.00 - 6.00
3.w niedziele i święta -w godzinach: całodobowo

Obsada dla jednego obiektu - 1 osoba.

Łącznie w celu pełnej realizacji ochrony obiektów przez okres realizacji zamówienia (od 01.08.2008 r . do 31.07.2011 r.) wymagane jest przepracowanie (szacunkowo) ogółem około 25 650 roboczogodzin.

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV) :

74.61.00.00-8 - usługi ochroniarskie
74.61.30.00-9 - usługi dozoru
74.61.40.00-6 - usługi w zakresie nadzoru

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie  dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA : od 01.08.2008r do 31.07.2011r.
WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1.1.posiadają aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;

1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 . 1 i ust. 1.

2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IV wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia

3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
-wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty:
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualna koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty:

a)Polisa lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od
• odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 150 000,00 zł. ważna na dzień składania ofert i uzupełniona w przypadku wyboru Wykonawcy do realizacji zamówienia na cały okres obowiązywania umowy.

3.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ;
Do oferty należy dołączyć również wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 przetarg nieograniczony.

 KRYTERIA OCENY OFERT

 Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowogrodbobrz.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański.

 Termin składania  ofert: 03.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański.  Sekretariat.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia w BZP: 132358 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008

 Do   pobrania

1/ SIWZ

2/ zał. nr 1 Formularz ofert

3/ zał. nr 2 oświadczenie

4/ Wzór umowy

5/ zał. nr 1 instrukcja do umowy

Wytworzył:
Dyrektor MGZGKiM
Udostępnił:
Wanda Kwas
(2008-06-18 08:53:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Wanda Kwas
(2008-06-18 09:54:10)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 682983