Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Rada Miejska  >  Uchwały Rady Miejskiej  >  sesja w dn.25 maja 2006 r.  >  Nr XXXX/277/06

Do poprzedniej strony


zał. nr 3

zał. nr 8

zał. nr 10

zał. nr 11

wersja do druku

Nr XXXX/277/06


UCHWAŁA Nr XXXX/277/06

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 25 maja 2006 r. 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2006 r.

           _________________________________

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 165, art. 166, art. 168 ust. 1,ust. 2 pkt 2, 3 i 6, art. 184  ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6, 10 lit. a, 13,14, ust. 4 pkt 1  ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1.1 Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  523.367 zł w:

a/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’  o kwotę      31.200 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę      31.200 zł

    § 0910- Odsetki z tytułu nieterminowych wpłat z tytułu podatków           o kwotę        1.200 zl opłat

       § 2460- środki otrzymane od pozostałych jednostek zaliczanych  o kwotę     30.000 zł

                    do sektora finansów publicznych na realizację

                    zadań bieżących jednostek zaliczanych do sektora

                     finansów publicznych     

b/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB       o kwotę   240.500 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

Rozdział 75601- Wpływy z podatku dochodowego od osób o kwotę        2.000 zł fizycznych

§ 0350- podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, o kwotę        2.000 zł

             opłacany w formie karty podatkowej                                            

Rozdział 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,                o kwotę 230.000 zł

                            podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków

                            i opłat lokalnych od osób prawnych i innych

                            jednostek organizacyjnych                                         

    § 0310- podatek od nieruchomości   o kwotę 200.000 zł

    § 0340- podatek od środków transportowych                                             

o kwotę   30.000 zł

Rozdziale 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,              o kwotę   3.500 zł

                               podatku od spadków i darowizn, podatku od

                               czynności cywilnoprawnych oraz podatków i

                               opłat lokalnych od osób fizycznych

   § 0360- podatek od spadków i darowizn     o kwotę       3.000 zł

   § 0370- podatek od posiadania psów   o kwotę          500 zł

Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących dochody          o kwotę       5.000 zł

                               jednostek samorządu terytorialnego na

                               podstawie ustaw

§ 0490- wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki o kwotę       5.000 zł    samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw

c/. Dziale 852- ‘POMOC SPOŁECZNA’   o kwotę    175.300 zł

    Rozdziale 85212- Świadczenia rodzinne, zaliczka o kwotę      58.500 zł

                                  alimentacyjna oraz składki na

                                  ubezpieczenia emerytalne i rentowe

                                  z ubezpieczenia społecznego

    § 2010- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na o kwotę      58.500 zł        realizację zadań bieżących z zakresu administracji

                   rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

                   ustawami      

    Rozdział 85214- Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na  o kwotę      12.600 zł  ubezpieczenia emerytalne i rentowe

    § 2010- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na  o kwotę      12.600 zł        realizację zadań bieżących z zakresu administracji

                   rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

                   ustawami      

   Rozdziale 85219- Ośrodki pomocy społecznej  o kwotę     10.500 zł

     § 2030-dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa  o kwotę      10.500 zł

                 na realizację własnych zadań bieżących gmin

   Rozdziale 85295- Pozostała działalność o kwotę      93.700 zł

     § 2030-dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa o kwotę      93.700 zł

                 na realizację własnych zadań bieżących gmin

d/.  Dziele 854 ‘EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA’             o kwotę      72.367 zł

      Rozdziale 85415- Pomoc materialna dla uczniów  o kwotę      72.367 zł 

  § 2030-dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa  o kwotę     72.367 zł na realizację własnych zadań bieżących gmin

e/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I  o kwotę      2.000 zł

                         OCHRONA ŚRODOWISKA’

       Rozdziale 90095- Pozostała działalność  o kwotę      2.000 zł

    § 2440-   dotacje otrzymane z funduszy celowych na realizację             o kwotę       2.000 zł zadań bieżących jednostek sektora finansów publicznych                                       

f/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA   o kwotę        2.000 zł

                     DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby o kwotę        2.000 zł

    § 0750- dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych           o kwotę        2.000 zł

                      Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub

                      innych jednostek zaliczanych do sektora finansów

                      publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze 

2 Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  7.000 zł w:

a/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB       o kwotę       5.000 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’          

Rozdziale 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,  o kwotę     5.000 zł

                               podatku od spadków i darowizn, podatku od

                               czynności cywilnoprawnych oraz podatków i

                               opłat lokalnych od osób fizycznych

     § 0450- wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe  o kwotę       5.000 zł

 b/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA   o kwotę       2.000 zł

                     DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby             o kwotę       2.000 zł

   § 0830-wpływy z usług   o kwotę       2.000 zł 

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi  20.159.685 zł

§ 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 399.669   w :

a/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’    o kwotę      61.000 zł

     Rozdziale 60017- Drogi wewnętrzne  o kwotę      61.000 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę      61.000 zł            

b/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’   o kwotę      30.000 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę      30.000 zł

        § 4270- zakup usług remontowych  o kwotę      30.000 zł

                    /remont budynku komunalnego w Pierzwinie/

c/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB       o kwotę     10.000 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

Rozdział 75647- Pobór podatków, opłat i niepodatkowych o kwotę      10.000 zł należności budżetowych                                              

        § 4300- zakup usług pozostałych  o kwotę      10.000 zł

d/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’  o kwotę      36.890 zł

     Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe  o kwotę      21.700 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę      21.700 zl                      /SP Niwiska/

      Rozdziale 80195- Pozostała działalność o kwotę      15.190 zł

     § 4218- zakup materiałów i wyposażenia  o kwotę           987 zł

                 /Inicjatywa Wspólnotowa INTERRREG III A

                 współpraca przygraniczna, SP Niwiska/

     § 4219- zakup materiałów i wyposażenia  o kwotę        3.798 zł

                 /Inicjatywa Wspólnotowa INTERRREG III A

                 współpraca przygraniczna, SP Niwiska/

        § 4308- zakup usług pozostałych  o kwotę      10.405 zł

               /Inicjatywa Wspólnotowa INTERRREG III A

                 współpraca przygraniczna, SP Niwiska/

e/. Dziale 852- ‘POMOC SPOŁECZNA’  o kwotę    166.412 zł

    Rozdziale 85212- Świadczenia rodzinne, zaliczka o kwotę      58.500 zł                                 alimentacyjna oraz składki na

                                  ubezpieczenia emerytalne i rentowe

                                  z ubezpieczenia społecznego

§ 3110- świadczenia społeczne      o kwotę      56.745 zł

§ 4010- wynagrodzenia osobowe pracowników  o kwotę           755 zł

§ 4210- zakup materiałów i wyposażenia  o kwotę        1.000 zł

    Rozdział 85214- Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na  o kwotę      12.600 zł    ubezpieczenia emerytalne i rentowe

   § 3110- świadczenia społeczne o kwotę      12.600 zł

Rozdziale 85295- Pozostała działalność  o kwotę      95.312 zł

   § 3110- świadczenia społeczne  o kwotę      93.700 zł

   § 4211- zakup materiałów i wyposażenia  o kwotę        1.612 zł

   f/. Dziale 854- ‘EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA’           o kwotę      72.367 zł

       Rozdziale 85415-Pomoc materialna dla uczniów  o kwotę      72.367 zł

        § 3240- stypendia dla uczniów  o kwotę      72.367 zł

g/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA   o kwotę       9.200 zł

                         I OCHRONA ŚRODOWISKA’

     Rozdziale 90002-Gospodarka odpadami   o kwotę        7.200 zł

        § 4300- zakup usług pozostałych     o kwotę        7.200 zł

                 /koncepcja rozwiązania gospodarki   ściekowej w Gminie Nowogród Bobrzański/

    Rozdziale 90095- Pozostała działalność  o kwotę        2.000 zł

     § 4210- zakup materiałów i wyposażenia   o kwotę        2.000 zł  

h/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA   o kwotę      13.800 zł

                         DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby             o kwotę        8.800 zł

      § 2480- dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej o kwotę        8.800 zł instytucji kultury                                                                     

Rozdziale 92116- Biblioteki  o kwotę       5.000 zł

      § 2480- dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej o kwotę        5.000 zł  instytucji kultury                                                                       

2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 4.019   w :

a/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’   o kwotę           319 zł

     Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe        o kwotę           319 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę           319 zł   /Modernizacja i przebudowa SP Nowogród Bobrzański/

b/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA  o kwotę        3.700 zł

                         DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby  o kwotę        3.700 zł

        § 2820- dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub o kwotę  3.700 zł dofinansowanie zadań zleconych do realizacji  stowarzyszeniom

Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi  23.850.278 zł 

§ 3.1. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005r „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie na 2006 r.”

       2. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2006 r.” 

3. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2006 r.”.

   4. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2006 r.”

5. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005r „Wydatki* na programy i projekty ze środków funduszy strukturalnych i Funduszy  Spójności (art. 5 ust. 3 pkt 2 i 4 ustawy o finansach publicznych)”.

§ 4.  W Uchwale Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005 r. w § 6 ust. 2 dodaje się lit. c o brzmieniu:

„c/. na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich zawartych między Radą Ministrów a samorządem województwa do kwoty 199.693 zł”.

§5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy  ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 

 


Wprowadzono:2006-06-02 11:31:49przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-06-02 11:32:22przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:31 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.