Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Rada Miejska  >  Uchwały Rady Miejskiej  >  sesja w dn. 22 września 2005 r.  >  Nr XXXII/224/05

Do poprzedniej strony


zał. nr 3

zał. nr 4

zał. nr 5

zał. nr 6

zał. nr 7

zał. nr 8

zał. nr 9

zał. nr 10

zał. nr 11

wersja do druku

Nr XXXII/224/05


UCHWAŁA Nr XXXII/224/05

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 22 września 2005r.

 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2005r.

           _________________________________

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 109 ust. 2, art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4a, 5, 6, 10  ustawy z dnia 26 lipca 1998r. o finansach publicznych /tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  368.110 zł w:

a/. Dziale 010 ’ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’   o kwotę     16.660 zł

     Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i  o kwotę     16.660 zł

                                   sanitacyjna wsi

   § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin, o kwotę      16.660 zł

                 powiatów, samorządów województw, pozyskane z

                 innych źródeł

b/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’  o kwotę       6.525 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne    o kwotę       6.525 zł

    § 0690- wpływy z różnych opłat                o kwotę                    6.525 zł

c/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’  o kwotę       3.600 zł

     Rozdziale 75023- Urzędy gmin     o kwotę       3.600 zł

     § 0690- wpływy z różnych opłat      o kwotę        3.600 zł

d/. Dziale 754 ‘BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE o kwotę     13.000 zł

                          I OCHRONA PRZECIWOPOŻAROWA’

     Rozdziale 75416- Straż Miejska                       o kwotę      13.000 zł

   § 0570- grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od ludności  o kwotę      13.000 zł 

e/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB      o kwotę   270.000 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

     Rozdziale 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,      o kwotę   238.000 zł

                                    podatku od czynności cywilnoprawnych,

                                    podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i

                                    innych jednostek organizacyjnych

    § 0310- podatek od nieruchomości                          o kwotę   200.000 zł

    § 0330- podatek leśny                                             o kwotę     25.000 zł

   § 0340- podatek od środków transportowych           o kwotę   13.000 

     Rozdziale 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,      o kwotę   27.000 zł

                                    podatku od spadków i darowizn, podatku od

                                    czynności cywilnoprawnych oraz podatków i

                                    opłat lokalnych od osób fizycznych

   § 0430- wpływy z opłaty targowej                             o kwotę       3.000 zł

§ 0500- podatek od czynności cywilnoprawnych       o kwotę     24.000 zł

      Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat  stanowiących dochody       o kwotę      5.000 zł

                                     jednostek samorządu terytorialnego na

                                     podstawie ustaw 

       § 0410- wpływy z opłaty skarbowej                        o kwotę        5.000 zł

f/. Dziale 758- ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’               o kwotę      20.000 zł

     Rozdziale 75814- Różne rozliczenia finansowe   o kwotę      20.000 zł

     § 0920- pozostałe odsetki                                      o kwotę      20.000 zł

g/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’       o kwotę      17.170 zł

     Rozdział 80195- Pozostała działalność                 o kwotę      17.170 zł

     § 6260- dotacje otrzymane z funduszy celowych na finansowanie           o kwotę      17.170 zł

                     lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i

                     zakupów inwestycyjnych jednostek sektora finansów

                     publicznych

h/. Dziale 852- ‘POMOC SPOŁECZNA’                o kwotę      21.155 zł

     Rozdziale 85295- Pozostała działalność              o kwotę      21.155 zł

     § 2701- środki na dofinansowanie własnych zadań   o kwotę      21.155 zł

                  bieżących gmin, powiatów, samorządów województw,

                  pozyskane z innych źródeł

                  /środki UE Programu Młodzież/

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi  18.134.663  

§ 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 450.981   w :            

a/. Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’     o kwotę     1.500 zł

     Rozdziale 01030- Izby rolnicze                              o kwotę     1.500 zł

     § 2850- wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2%                o kwotę     1.500 zł

                  uzyskanych wpływów z podatku rolnego   

b/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’           o kwotę   45.000 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne             o kwotę   45.000 zł

     § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                   o kwotę   10.000 zł

     § 4270- zakup usług remontowych                             o kwotę   15.000 zł

                 /remont chodnika Rynek/

     § 4300- zakup usług pozostałych                                o kwotę   20.000 zł

                /garby- progi zwalniające/

   c/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’  o kwotę   46.000 zł

        Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę   46.000 zł

        § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                 o kwotę     1.000 zł

                    /siatka ul. Witosa- budynek socjalny/

        § 4270- zakup usług remontowych                          o kwotę    25.000 zł

                    /naprawa dachu budynek Drągowina/

        § 4300- zakup usług pozostałych                              o kwotę    20.000 zł

                    /dozór budynek socjalny, naprawy, wyceny/

 

d/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę     99.500 zł

     Rozdziale 75023-Urzędy gmin                       o kwotę     99.000 zł

         § 4170- wynagrodzenia bezosobowe             o  kwotę      7.500 zł

                     / strona internetowa Gminy/

      § 4210- zakup materiałów i wyposażenia       o kwotę      30.000 zł

      § 4270- zakup usług remontowych                 o kwotę      10.000 zł

                  /remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego/

      § 4300- zakup usług pozostałych                     o kwotę      30.000 zł

      § 4430- różne opłaty i składki                         o kwotę        9.000 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę      12.500 zł          

                   /rozbudowa i modernizacja sieci komputerowej

                   Urzędu Miejskiego/  

     Rozdziale 75095- Pozostała działalność     o kwotę           500 zł

      § 4430- różne opłaty i składki                     o kwotę           500 zł

                   /składka Stowarzyszenie Burmistrzów/

e/. Dziale 754 ‘BEZPIECZENSTWO PUBLICZNE  o kwotę  2.000 zł

                           I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA’                

     Rozdziale 75416- Straż Miejska                       o kwotę        2.000 zł

     § 4210- zakup materiałów i wyposażenia              o kwotę        2.000 zł

                  /wybieg dla psa- materiały/

f/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’      o kwotę      28.620 zł

     Rozdział 80195- Pozostała działalność               o kwotę      28.620 zł

     § 6060- wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych          o kwotę      28.620 zł

g/. Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’                 o kwotę      23.261 zł

     Rozdziale 85295- Pozostała działalność             o kwotę      23.261 zł

     § 4171- wynagrodzenia bezosobowe                     o kwotę        1.290 zł

     § 4211- zakup materiałów i wyposażenia               o kwotę        5.642 zł

     § 4212- zakup materiałów i wyposażenia               o kwotę        2.106 zł

     § 4301- zakup usług pozostałych                           o kwotę      14.223 zł

h/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA   o kwotę    163.000 zł

                         I OCHRONA ŚRODOWISKA’

     Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona wód  o kwotę    155.000 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę    155.000 zł

                 /Budowa kanalizacji ul. Kochanowskiego- 135.000 zł,

                  Budowa kanalizacji ul. Szkolna, Żymierskiego,

                  Mickiewicza, Nadbrzeżna- 20.000 zł/

                    (dokumentacja projektowa)

     Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami       o kwotę        8.000 zł

     § 4300- zakup usług pozostałych                     o kwotę        8.000

              /utylizacja pokrycia dachowego azbest- budynek komunalny/

i/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA              o kwotę     20.000 zł

                         DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby             o kwotę     20.000 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę     20.000 zł              

                   /dokumentacja projektowa- modernizacja domu kultury/ 

j/. Dziale 926 ‘KULTURA FIZYCZNA I SPORT’    o kwotę     22.100 zł

    Rozdziale 92601- Obiekty sportowe                   o kwotę        2.000 zł  

    § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę        2.000 zł

                 /budynek gospodarczy- boisko Kotowice/

    Rozdziale 92605-Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu         o kwotę     20.100 zł

    § 2820- dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub o kwotę   20.100 zł

                     dofinansowanie zadań zleconych do realizacji

                     stowarzyszeniom

  2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 30.400 zł  w :

a/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’        o kwotę    20.400 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne          o kwotę    20.400 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 12.000 zł              

     § 6059- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę    8.400 zł

b/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’  o kwotę    10.000 zł

     Rozdziale 75023- Urzędy gmin                        o kwotę    10.000 zł

     § 4010- wynagrodzenia osobowe pracowników  o kwotę  10.000 zł            

Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi  19. 616.082 zł 

§ 3.1.W wyniku dokonanych zmian ulega zmianie Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Przychody i wydatki zakładów budżetowych na 2005r.”.

     2.W związku ze zwiększeniami przychodów i wydatków GFOŚiGW zmianie ulega Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r. - „Przychody i wydatki gminnego funduszu ochrony środowiska  i gospodarki wodnej na 2005r.”.

     3.W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2005r.”.

    4. W wyniku dokonanych zmian ulega zmianie Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r. „Plan dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi sfinansowanych”.

 5. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2005r.

 6. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „ Wydatki na programy i projekty ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (art. 124 ust. 1 pkt 4a ustawy o finansach publicznych).

§ 4.  W wyniku dokonanych zmian Zarządzeniami Burmistrza Nr 0151/60/05 i Nr 0151/61/05 z dnia 29 lipca 2005r., Nr 0151/69/05 i Nr 0151/70/05 z dnia 29 sierpnia 2005r., oraz Nr 0151/78/05, Nr 0151/79/05 i Nr 051/80/05 z dnia 16 września 2005r., zamianie ulegają załączniki: Nr 3-„Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie na 2005r.”, Nr 4 „DOCHODY I WYDATKI związane z realizacją zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2005 roku”, Nr 7 „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2005 rok”.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy  ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 

 


Wprowadzono:2005-10-05 09:45:29przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-10-05 09:46:15przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:30 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.