Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Rada Miejska  >  Uchwały Rady Miejskiej  >  sesja w dn.18.11.2004 r.  >  Uchwała Nr XXIII/172/04

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Uchwała Nr XXIII/172/04


  

UCHWAŁA Nr XXIII/172/04

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 18 listopada 2004r.

 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2004r.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5 ustawy z dnia 26 lipca 1998r. o finansach publicznych /tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

 § 1.

 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  730.730 zł w:

a/. Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’      o kwotę 30.000 zł

 Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi    o kwotę 30.000 zł

§ 6280- środki otrzymane od pozostałych jednostek  o kwotę 30.000 zł zaliczanych do sektora finansów publicznych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek zaliczanych do sektora finansów  publicznych

 b/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’   o kwotę 76.100 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami   o kwotę  76.100 zł

§ 0470- wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie       o kwotę   2.000 zi użytkowanie wieczyste nieruchomości                                        

§ 0750- dochody z najmu i dzierżawy składników    o kwotę    6.000 zł  majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek  zaliczanych do sektora finansów publicznych  oraz innych umów o podobnym charakterze     

 § 0760-  wpływy z  tytułu przekształcania prawa użytkowania    o kwotę     500 zl wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności

§ 0770- wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa    o kwotę 54.000 zł własności nieruchomości

§ 0910- odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu    o kwotę   7.800 zł  podatków i opłat

§ 2700- środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących    o kwotę   5.800 zł gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

c/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’     o kwotę 52.000 zł

     Rozdziale 75023- Urzędy gmin (miast i miast       o kwotę 52.000 zł  na prawach powiatu)                                                  

§ 0970- wpływy z różnych dochodów                         o kwotę  3.000 zł

 § 2330- dotacje celowe otrzymane od samorządu województwa    o kwotę   5.700 zl na zadania bieżące  realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego  (GCI)

§ 6630- dotacje celowe otrzymane z samorządu województwa o kwotę 43.300 zl na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane npodstawie porozumień (umów) między jednostkami  samorządu terytorialnego  (GCI)

d/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, o kwotę 471.945 zł

 OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCOSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’                      

Rozdziale 75615- Wpływy z podatku rolnego,  o kwotę 437.600 zł podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz podatków i opłat lokalnych                                 

§ 0310- podatek od nieruchomości                    o kwotę 400.000 zł

§ 0330- podatek leśny                                 o kwotę   31.000 zł

§ 0430- wpływy z opłaty targowej               o kwotę     1.500 zł

§ 0450- wpływy z opłaty administracyjnej za    o kwotę     1.000 zł

             czynności urzędowe

§ 0910- odsetki od nieterminowych wpłat       o kwotę     3.500 zł

             z tytułu podatków i opłat

§ 0920- pozostałe odsetki                               o kwotę       600 zł

Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących   o kwotę   9.100zl  dochody jednostek samorządu  terytorialnego na podstawie ustaw                        

§ 0410- wpływy z opłaty skarbowej                          o kwotę     3.500 zł

§ 0460- wpływy z opłaty eksploatacyjnej                   o kwotę      5.600 zł

Rozdziale 75621- Udziały gmin w podatkach           o kwotę    25.245 zl stanowiących dochód budżetu państwa                    

§ 0020- podatek dochodowy od osób prawnych       o kwotę     25.245 zł

e/. Dziale 758 ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’                   o kwotę     25.000 zł

Rozdziale 75814- Różne rozliczenia finansowe  o kwotę     25.000 zł

    § 0920-pozostałe odsetki                                             o kwotę     25.000 zł

               

f/. Dziale 801 ‘OŚWIATA I WYCHOWANIE’             o kwotę 34.485 zł

    Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe                        o kwotę 34.485 zł

    § 2033- dotacje celowe otrzymane z budżetu                o kwotę  34.485 zł

                 państwa na realizację własnych zadań

                 bieżących gmin(związków gmin)

                 (PAOW)

g/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA      o kwotę 41.200 zł

                        I OCHRONA ŚRODOWISKA’                                  

Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona wód o kwotę 21.200 zł

  § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji  o kwotę  21.200 zł

            gmin (związków gmin), powiatów (związków

            powiatów), samorządów województw,

            pozyskane z innych źródeł

  Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami    o kwotę 20.000 zł 

§ 2460- środki otrzymane od pozostałych jednostek   o kwotę 20.000 zł

             zaliczanych do sektora finansów publicznych

             na  realizację zadań bieżących jednostek

             zaliczanych do sektora finansów publicznych

2. Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 87.218 zł w:

a/. Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’  o kwotę 5.000 zł

     Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa o kwotę 5.000 zł

                                   i sanitacyjna wsi                                                   

     § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji o kwotę 5.000 zł

                  gmin (związków gmin), powiatów (związków

                   powiatów), samorządów województw, pozyskane

                   z innych źródeł

b/. Dziale 020 ‘LEŚNICTWO’         o kwotę 328 zł

      Rozdziale 020095- Pozostała działalność   o kwotę 328 zł

       § 0750- dochody z najmu i dzierżawy składników  o kwotę 328 zł

                    majątkowych Skarbu Państwa, jednostek

                    samorządu terytorialnego lub innych jednostek

                    zaliczanych do sektora finansów  publicznych

                    oraz innych umów o podobnym charakterze   

c/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’    o kwotę 240 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne     o kwotę 240 zł

     § 6260- dotacje otrzymane z funduszy celowych  o kwotę 240 zł

                  na finansowanie lub dofinansowanie kosztów

                  realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych

                  jednostek sektora finansów publicznych

d/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’  o kwotę 300 zł

     Rozdziale 75023- Urzędy gmin      o kwotę 300 zł

     § 0570- grzywny, mandaty i inne kary pieniężne     o kwotę 300 zł

                  od ludności 

e/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, o kwotę 81.350 zł

                         OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH

                         JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH

                         OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI

                         ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

    Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat  stanowiących                     o kwotę  1.350 zl dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie umów

    § 0480- wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu  o kwotę   1.350 zł

    Rozdziale 75621- Udział gmin w podatkach stanowiących o kwotę 80.000 zl dochód budżetu państwa   

§ 0010- podatek dochodowy od osób fizycznych o kwotę 80.000 zł 

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi  14.328.644 zł.

§ 2 

1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 506.744 zł w :

 a/. Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’  o kwotę   19.600 zł

     Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i o kwotę   19.600 zł

                                    sanitacyjna wsi      

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę    19.600 zł

                 (oczyszczalnia Kamionka- wykonanie

                  piaskownika do zrzutu ścieków

b/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’  o kwotę     8.000 zł

Rozdziale 70005-Gospodarka gruntami i nieruchomościami  o kwotę     8.000 zł

     § 4300- zakup usług pozostałych             o kwotę     8.000 zł

c/. Dziale 710 ‘DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA’      o kwotę     7.000 zł

     Rozdziale 71004- Plany zagospodarowania przestrzennego             o kwotę     7.000 zł

     § 4300- zakup usług pozostałych               o kwotę     7.000 zł

d/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’     o kwotę 108.114 zł

     Rozdziale 75023- Urzędy gmin      o kwotę 106.114 zł

     § 4210- zakup materiałów i wyposażenia     o kwotę   15.864 zł

                  (w tym GCI- 8.100 zł)

     § 4300- zakup usług pozostałych          o kwotę     8.000 zł

                  (w tym GCI- 5.200 zł)

     § 4430- różne opłaty i składki           o kwotę       400 zł           

                  (GCI)  

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych   o kwotę  38.550 zł  (w tym GCI- 7.000 zł)

     § 6060- wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek     o kwotę  43.300 zł

                  budżetowych  (GCI)

    Rozdziale 75095- Pozostała działalność                     o kwotę   2.000 zł

    § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                   o kwotę   1.000 zł

    § 4300- zakup usług pozostałych                                 o kwotę   1.000 zł  

e/. Dziale 754 ‘BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE    o kwotę  2.600 zł

                        I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA 

     Rozdziale 75412- Ochotnicze straże pożarne           o kwotę  2.600 zł

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę  2.600 zł

f/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, o kwotę  8.000 zł

                        OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH

                       JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH

                       OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI

                       ZWIĄZANE Z ICH POBOREM

    Rozdziale 75647- Pobór podatków, opłat i niepodatkowych o kwotę   8.000 zł

                                  należności budżetu

     § 4300- zakup usług pozostałych                 o kwotę   8.000 zł

g/. Dziale 801 ‘OŚWIATA I WYCHOWANIE’           o kwotę 77.250 zł

     Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe                     o kwotę 77.250 zł

      § 4274- zakup usług remontowych                              o kwotę 70.250 zł

                   ( SP Bogaczów)

      § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę   7.000 zł

                   (wymiana kotła c.o SP Bogaczów)

h/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA

                         I OCHRONA  ŚRODOWISKA   o kwotę 276.180 zł

     Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa

                                  i ochrona wód    o kwotę 241.770 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę  241.770 zł

                  (kanalizacja Oś. Zatorze, Winiary- 12.800 zł

                   kanalizacja ul. Leśna- 203.500 zł

                   kanalizacja ul. Zamkowa- 1.500zł,

                   kanalizacja ul. Witosa- 23.970 zł)                                           

     Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami   o kwotę 20.000 zł

     § 4300- zakup usług pozostałych                    o kwotę 20.000 zł

                 (rekultywacja wysypiska Kamionka-Kotowice)

     Rozdziale 90095- Pozostała działalność       o kwotę 14.410 zł

     § 6050-  wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 14.410 z(wodociąg ul. Witosa)                                                             

   2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 348.300 zł w: 

a/. Dziale 710 ‘DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA’   o kwotę 10.000 zł

     Rozdziale 71095- Pozostała działalność            o kwotę 10.000 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę 10.000 zł

b/. Dziale 757 ‘OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO’  o kwotę 11.000 zł

     Rozdziale 75702- Obsługa papierów wartościowych,  o kwotę 11.000 zł

                                    kredytów i pożyczek jednostek

                                    samorządu terytorialnego

§ 8070- odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych  o kwotę 11.000 zł

              papierów wartościowych oraz krajowych

              pożyczek i kredytów

c/. Dziale 801’OŚWIATA I WYCHOWANIE’    o kwotę 232.300 zł

     Dziale 80101- Szkoły podstawowe                   o kwotę 194.300 zł

     § 4010- wynagrodzenia osobowe pracowników   o kwotę     3.800 zł

                  (SP Bogaczów)

     § 4110- składki na ubezpieczenia społeczne        o kwotę      1.250 zł

                  (SP Bogaczów)

     § 4120- składki na Fundusz Pracy                         o kwotę        250 zł 

                  (SP Bogaczów)

     § 4210- zakup materiałów i wyposażenia               o kwotę     2.000 zł

                  (SP Bogaczów)

     § 4260- zakup energii                                             o kwotę     1.000 zł

                  (SP Bogaczów)

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę 186.000 zl  (SP Nowogród)

     Rozdziale 80113- Dowożenie uczniów do szkół     o kwotę 38.000 zł

     § 4300- zakup usług pozostałych                            o kwotę 38.000 zł

d/. Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’                  o kwotę 75.000 zł

     Dziale 85315- Dodatki mieszkaniowe                    o kwotę 75.000 zł

        § 3110- świadczenia społeczne                               o kwotę 75.000 zł

e/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA   o kwotę 20.000 zł

                         I OCHRONA SRODOWISKA’

    Dziale 90095- Pozostała działalność                     o kwotę 20.000 zł

    § 4300- zakup usług pozostałych                              o kwotę 20.000 zł

Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi 15.367.859 zł.

 § 3

1.      W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XVII/87/03 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 30 grudnia 2003r.- „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2004r.”.

2.      W związku z planowanymi zmianami przychodów i wydatków zakładów budżetowych zmienia się załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XVII/87/03 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 30 grudnia 2003r. „Przychody i wydatki zakładów budżetowych w 2004 roku”.

3.      W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się załącznik Nr 10/1 do Uchwały Nr XVII/87/03 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 30 grudnia 2003r.- „Wykaz zadań inwestycyjnych budżetu Gminy w Nowogrodzie Bobrzańskim na 2004r.

§ 4

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Nowogrodu Bobrzańskiego.

 

 

 

 

§ 5

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 


Wprowadzono:2004-11-26 14:08:31przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2004-11-26 14:09:09przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:28 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.