Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Burmistrz  >  Zarządzenia burmistrza  >  Zarządzenia 2006 r.  >  Nr 0151/41/06 dot. zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Nr 0151/41/06 dot. zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego


Zarządzenie Nr 0151/41/06

Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego

z dnia 20 lipca 2006r. 

w  sprawie:  zmiany  regulaminu  organizacyjnego  Urzędu  Miejskiego  w  Nowogrodzie  Bobrzańskim

Na podstawie art. 33 pkt 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001r. ze zmianami) zarządzam, co następuje: 

§ 1.   W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego wprowadzonym Zarządzeniami               Nr 0151/3/05 z dn. 11.01.2005r. oraz Nr 0151/2/06 z dn. 31.01.2006r. Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego (Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego Nr 46            poz. 1048 i 1049 z dn. 27.06.2006r.) wprowadza się następujące zmiany:

1/      w § 2:

a)      ust. 2 pkt 12 otrzymuje brzmienie:

„12. Sprawuje nadzór nad stanowiskami ds. rolnictwa, leśnictwa; ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej; ds. gospodarki gruntami i geodezji, ds. wojskowych, obrony cywilnej i ppoż.; Strażą Miejską.” 

b)      ust. 3 pkt 15 otrzymuje brzmienie:

„15. Sprawuje nadzór nad stanowiskami: ds. obsługi sekretariatu; ds. obsługi rady; USC; ds. ewidencji ludności; punktem obsługi interesantów; ds. obsługi Urzędu.”

2/      w § 3:

a)      ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej  1 etat” 

b)      ust. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 otrzymują brzmienie:

„ 12. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu                         1 etat

13. Stanowisko ds. oświaty                                          1 etat

14. Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą,

      promocji i turystyki                                                 1 etat

15. Straż Miejska                                                         2 etaty

16. Informatyk – Gminne Centrum Informacji                1 etat

17. Punkt obsługi interesantów                                      1 etat

18. Radca prawny                                       umowa zlecenie”

3/      w § 4:

a)      ust. 4 pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„4/ Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obroną cywilną gminy, współpraca z WIOC oraz Zespołami Reagowania Kryzysowego.”

 b)      w ust. 7 skreśla się punkt 6.

        c)      ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej:

1/      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska w gminie.

2/      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy.

3/      Współpraca ze służbami odpowiedzialnymi w kraju i województwie za gospodarkę wodną w zakresie melioracji, budownictwa wodnego, ochrony wód przed zanieczyszczeniami i ochrony przeciwpowodziowej.”

d)      ust. 9 otrzymuje brzmienie:

„9. Stanowisko ds. dróg, gospodarki mieszkaniowej i zaopatrzenia:

1/      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg gminnych i związanych z nimi obiektów infrastruktury technicznej.

2/      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem komunalnymi zasobami mieszkaniowymi.

3/      Współpraca z zarządami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w zakresie ich utrzymania.

4/      Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały niezbędne do jego działania.”

e)      ust. 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 otrzymują brzmienie:

„12. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu:

1/      Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji burmistrza, jako przedstawiciela samorządu.

2/      Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem urzędu w zakresie: obsługi pocztowo-telefonicznej, obsługi interesantów, gromadzenia i zabezpieczania aktów prawnych niezbędnych do działalności urzędu.

3/      Prowadzenie archiwum urzędu.

13.        Stanowisko ds. oświaty:

prowadzenie całokształtu spraw związanych z działalnością szkół, przedszkoli oraz współdziałanie z dyrektorami tych jednostek, koordynacja działań.

14.        Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą, promocji i turystyki:

prowadzenie całokształtu spraw, administrowanie bazą informacji oraz ochrony informacji niejawnych.

15.        Straż Miejska:

prowadzenie spraw zgodnie ze statutem straży.

16.        Informatyk – Gminne Centrum Informacji (GCI):

wykonywanie czynności informatycznych w urzędzie oraz świadczenie pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy.

17.        Stanowisko – Punkt obsługi interesantów.

18.        Radca prawny: obsługa prawna urzędu i mieszkańców gminy.”

 § 2.   Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego określony został w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 § 3.   Wykaz jednostek i zakładów budżetowych, dla których Rada Miejska w Nowogrodzie Bobrzańskim jest organem założycielskim, określony został w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 § 4.   Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 § 5.   Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

 


Wprowadzono:2006-08-23 13:10:51przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-08-23 13:11:30przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:42 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.