Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Burmistrz  >  Zarządzenia burmistrza  >  Zarządzenia 2005 r.  >  Nr 0151/4/05 dot. regulaminu pracy komisji przetargowej.

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Nr 0151/4/05 dot. regulaminu pracy komisji przetargowej.


ZARZĄDZENIE Nr 0151/4/05

Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego

z dnia 13.01. 2005r. 

w sprawie: regulaminu Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania dotyczącego zbycia nieruchomości stanowiących własność gminy  Nowogród Bobrzański

 

            Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r., o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 ze zmianami), art. 25 ust 1, art. 28 ust 1, art. 38 ust 1 ustawy z dnia 21.08.1997r., o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004r.,  Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) oraz  § 8 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r., w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207 poz. 2108) ustalam

Regulamin Pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzania postępowania dotyczącego zbycia nieruchomości stanowiących własność gminy Nowogród Bobrzański.

§ 1       Regulamin określa organizację, tryb prac oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości.

§ 2       1. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

1)      „Komisji”, należy przez to rozumieć Komisję Przetargową powołaną i działającą w oparciu o stosowne Zarządzenie Burmistrza Nowogrodu Bobrz.,

2)      „Burmistrzu”, należy przez to rozumieć Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego.

3)      „Urzędu”, należy przez to rozumieć Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrz.

2. Komisję obowiązują przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997r., akty wykonawcze wydane na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

3. Komisja powołana zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza rozpoczyna działalność z dniem jej powołania. Komisja działa w siedzibie zamawiającego.

4. Skład Komisji Przetargowej ustala burmistrz lub z-ca burmistrza.

5. Przewodniczącym Komisji jest z-ca burmistrza, a w przypadku jego nieobecności inna osoba wyznaczona przez burmistrza lub zastępcę burmistrza.

6.  Ustala się następujący tryb pracy Komisji:

1)      Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji

2)      Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

a)      wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie

b)      rozdzielanie pomiędzy członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym

c)      nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania w zakresie zbycia mienia

d)      sprawdzenie braku przeciwwskazań udziału członka komisji w jej pracach

e)      prowadzenie przetargu.

f)        sporządzenie protokołu przeprowadzonego przetargu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia

g)      przekazania wyników przetargu inspektorowi ds. gospodarki gruntami i geodezji

§ 3       Nadzór nad wprowadzeniem regulaminu powierza się z-cy burmistrza.

§ 4       Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje na czas nieokreślony.

Załącznik Nr 1

Protokół

z przetargu ustnego na sprzedaż nieruchomości, przeprowadzony  dnia .................... w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 

         Stosownie do art. 10, art. 37, art. 38, art. 40, art. 41 i art.42 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (teks jednolity Dz.U. z 2004r., Nr 261 poz. 2603 z póź. zm.) oraz § 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 poz. 2108) stwierdza się:

 

1. Przedmiotem sprzedaży jest nieruchomość .............................................................................

składająca  się z działki oznaczonej nr ........................... o łącznej powierzchni ................ mkw położona w obrębie ................................... przy ul. ................................... KW nr .....................

2.Obciążenia nieruchomości .......................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

3. Zobowiązania, których przedmiotem jest nieruchomość ............................................................................................................................................................

 

4. Wyjaśnienia i oświadczenia złożone przez oferentów .............................................................

....................................................................................................................................................... 

5. Osoby dopuszczone do przetargu ............................................................................................

......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 Osoby nie dopuszczone do przetargu ..........................................................................................

.......................................................................................................................................................

Uzasadnienie ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

6. Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła .......................................................... zł .

W przetargu najwyższą osiągniętą ceną była kwota ....................................... zł .

Do ceny wylicytowanej w przetargu dolicza się podatek VAT.

   Uzasadnienie wybrania oferty ( lub niewybrania żadnej z ofert ) ...................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

7. Uzasadnienie rozstrzygnięcia podjętego przez komisję przetargową ......................................

.......................................................................................................................................................

8. Nabywcą nieruchomości wyłonionym w przetargu jest: 

nazwisko          ..........................................................................

imię                  ..........................................................................

adres               ..........................................................................

Firma /nazwa i adres/ ........................................................................................................

9. Przetarg przeprowadziła komisja przetargowa w składzie:

 

            1. Przewodniczący       .................................................

            2. Członek                   ................................................

            3. Członek                   .................................................

 

     Protokołował .....................................................................

 

10. Protokół sporządzono dnia ...............................................

11. Protokół sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, a jeden nabywca nieruchomości wyłoniony w przetargu.

 

.......................................

/ podpis nabywcy /                                                      Podpisy członków komisji                                                      

                                                                                  1.Przewodniczący        .........................

                                                                    

    2. Członek                  .........................

                                                             3. Członek                 .........................

             

 


Wprowadzono:2005-01-21 14:36:00przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-01-21 14:37:01przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:39 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.