Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Burmistrz  >  Zarządzenia burmistrza  >  Zarządzenia 2005 r.  >  Nr 0151/68/05 dot. wprowadzenia procedury aktualizacji informacji

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Nr 0151/68/05 dot. wprowadzenia procedury aktualizacji informacji


Zarządzenie Nr 0151/68/05

Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego

z dnia 24 sierpnia 2005r.

 

w sprawie: wprowadzenia procedury aktualizacji informacji w systemie oznakowania wewnętrznego Urzędu.

__________________________________________________________

 

            Na podstawie § 2 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego  w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz § 5 Zarządzenia nr 25/0151/05 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 13.04.2005r., w sprawie oznakowania wewnętrznego w Urzędzie zarządzam:

 

§ 1       Wprowadzam obowiązek aktualizacji tablic informacyjnych Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim w terminach określonych na poszczególnych dokumentach.

§ 2       Ogłoszenia przetargowe oraz o zatrudnieniu dodatkowo winny być zaopatrzone w adnotacje:

Wywieszono na tablicy ogłoszeń ………………….

Zdjęto z tablicy ogłoszeń ………………………….

z podaniem daty i podpisem osoby odpowiedzialnej za umieszczenie informacji.

§ 3       Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim komórkom organizacyjnym tut. Urzędu.

§ 4       Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń gminy i opublikowaniu w (Internecie) BIP.

 


Wprowadzono:2005-08-31 08:49:25przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-08-31 08:49:59przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:40 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.