Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Rada Miejska  >  Uchwały Rady Miejskiej  >  sesja w dn. 26 października 2006 r.  >  Nr XLIV/319/06

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Nr XLIV/319/06


UCHWAŁA Nr XLIV/319/06

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 26 października 2006 r.

 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2006 r.

           _________________________________

 

 

         Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 165, art. 168 ust. 1,ust. 2 pkt 2, 3 i 6, art. 184  ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 7, 8, 14, ust. 3, ust. 4 pkt 1  ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

 

§ 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  80.991 zł w:

 

a) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę      15.000 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne  o kwotę      15.000 zł

     § 2460- środki otrzymane od pozostałych jednostek zaliczanych            o kwotę      15.000 zł

                  do sektora finansów publicznych na realizację zadań

                  bieżących jednostek zaliczanych do sektora finansów

                  publicznych

 

b) Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB        o kwotę   31.471 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

Rozdział 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,                o kwotę    3.000 zł

                            podatku od spadków i darowizn, podatku od

                           czynności cywilnoprawnych oraz podatków

                            i opłat lokalnych od osób fizycznych

    § 0430- wpływy z opłaty targowej  o kwotę       3.000 zł

 

Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących dochody          o kwotę     28.471 zł

                               jednostek samorządu terytorialnego na

                               podstawie ustaw

§ 0460- wpływy z opłaty eksploatacyjnej  o kwotę     10.700 zł

§ 0480- wpływy z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu           o kwotę      17.771 zł

 

c) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’  o kwotę           520 zł

   Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe     o kwotę           520 zł

   § 0960- otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej  o kwotę           520 zł

 

d) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I  o kwotę     34.000 zł

                         OCHRONA ŚRODOWISKA’

Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona wód  o kwotę    34.000 zł

  § 6260- dotacje otrzymane z funduszy celowych  o kwotę     34.000 zł

               na finansowanie lub dofinansowanie kosztów

                 realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych

                 jednostek sektora finansów publicznych

 

 

2. Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 40.000 zł  w:

 

a) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę       3.000 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne  o kwotę       3.000 zł

       § 0690- wpływy z różnych opłat   o kwotę                    3.000 zł

 

b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’ o kwotę        3.000 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę        3.000 zł

     § 0470- wpływy opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie  o kwotę        3.000 zł

                   wieczyste nieruchomości

 

c) Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę        1.000 zł

    Rozdziale 75023- Urzędy gmin  o kwotę        1.000 zł

       § 0830- wpływy z usług  o kwotę                    1.000 zł

 

d) Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB        o kwotę     33.000 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

Rozdział 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,  o kwotę     8.000 zł

                            podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków

                            i opłat lokalnych od osób prawnych i innych

                            jednostek organizacyjnych   

   § 0320- podatek rolny                       o kwotę    7.000 zł

§ 0910- odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat                o kwotę    1.000 zł

Rozdział 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,                o kwotę   25.000 zł

                            podatku od spadków i darowizn, podatku od

                           czynności cywilnoprawnych oraz podatków

                            i opłat lokalnych od osób fizycznych

   § 0310- podatek od nieruchomości  o kwotę     15.000 zł

   § 0320- podatek rolny o kwotę     10.000 zł

 

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi  21.558.543 zł

 

§ 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 174.071 zł  w :

 

a) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’  o kwotę      20.300 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne  o kwotę      20.300 zł

    § 4270- zakup usług remontowych              o kwotę      20.300 zł

                (remont mostku w Kaczenicach)

 

b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’  o kwotę      32.000 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę      32.000 zł

§ 4270- zakup usług remontowych                       o kwotę      32.000 zł

            (remont mieszkania komunalnego w Niwiskach)

 

c) Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB        o kwotę     12.000 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

  Rozdziale 75647-Pobór podatków, opłat i niepodatkowych                 o kwotę      12.000 zł

                               należności budżetowych

§ 4300- zakup usług pozostałych                 o kwotę      12.000 zł

 

  d) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’   o kwotę      52.000 zł

   Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe      o kwotę      16.400 zł

§ 4270- zakup usług remontowych               o kwotę      16.400 zł

Rozdziale 80113- Dowożenie uczniów do szkół  o kwotę      35.600 zł

§ 4300- zakup usług pozostałych                   o kwotę      35.600 zł

 

e) Dziale 851 ‘OCHRONA ZDROWIA’  o kwotę      17.771 zł

    Rozdziale 85154- Przeciwdziałanie alkoholizmowi   o kwotę      17.771 zł

§ 4170- wynagrodzenie bezosobowe         o kwotę           400 zł

§ 4210- zakup materiałów i wyposażenia   o kwotę      12.371 zł

§ 4300- zakup usług pozostałych               o kwotę        5.000 zł

 

f) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA  o kwotę        2.000 zł

                         I OCHRONA ŚRODOWISKA’

     Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona wód  o kwotę       2.000 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę        2.000 zł

                  (Rozwiązanie problemu gospodarki ściekami-

                   budowa kanalizacji sanitarnej w Nowogrodzie

                   Bobrzańskim, wydatki nie objęte projektem ZPORR)

                                                                                                                 

g) Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA         o kwotę      38.000 zł

                         DZIEDZICTWA NARODOWEGO’

     Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby             o kwotę      38.000 zł

     § 6220- dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub  o kwotę      38.000 zł

                 dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i

                 zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora

                 finansów publicznych

 

 

2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 223.900 zł  w :

 

a) Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’  o kwotę   153.350 

    Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi      o kwotę    153.350 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych  o kwotę    153.350 zł

                     (Budowa wodociągu w m. Dobroszów Mały)

 

b) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’    o kwotę      62.300 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne     o kwotę      62.300 zł

     § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę      62.300 zł

                    (Budowa nawierzchni dróg ul. Polna- 42.000 zł,

                     ul. Fabryczna- 20.300 w Nowogrodzie Bobrzańskim)

 

c) Dziale 801 ‘OŚWIATA I WYCHOWANIE’          o kwotę        8.250 zł

    Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe                    o kwotę        8.250 zł

  § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę        8.250 zł

                 (SP Niwiska- wydatki nie objęte projektem ZPORR))

 

Budżet po zmianie po stronie wydatków wynosi 23.430.573 zł

§ 3.1.  W wyniku dokonanych zmian budżetu gminy, zmianie ulega załącznik Nr 4 do  Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2006 roku”.

      2. W wyniku dokonanych zmian przychodów i kosztów zakładów budżetowych zmianie ulega załącznik Nr 5 do  Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych na 2006 rok”

      3. W wyniku dokonanych zmian wydatków gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej, zmianie ulega załącznik Nr 6 do  Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Przychody i wydatki gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na 2006 rok”.

4. W wyniku dokonanych zmian w budżecie gminy na 2006 rok, zmienia się Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2006 r.”. 

5. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2006 r.”.

   6. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2006 r.”

 

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy  ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 

 

 


Wprowadzono:2006-11-02 10:21:18przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-11-02 10:22:22przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:32 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.