Informujemy, że w debacie będą mogli wziąć udział mieszkańcy gminy Nowogród Bobrzański, którzy złożą Przewodniczącemu Rady Miejskiej Nowogrodu Bobrzańskiego pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (warunek ten wynika z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).
Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia przed terminem sesji Rady Miejskiej w biurze rady znajdującym się w Urzędzie Miejskim ul. Słowackiego 11, pokój nr 25, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.
Zgłoszenia należy dostarczyć na specjalnie przygotowanym druku, który można pobrać pod adresem: http://bip.nowogrodbobrz.pl/system/pobierz.php?id=5202
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu w debacie nad Raportem o stanie gminy Nowogród Bobrzański za rok 2018 według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej zgłoszenia.
Przewidziane jest wystąpienie maksymalnie 15 mieszkańców (warunek ten wynika także z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 8), a o możliwości zabrania głosu decyduje kolejność zgłoszeń. Uczestnicy debaty mają prawo do jednokrotnego wystąpienia.
Zawiadamiam, że zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.…
Lubuski Maraton Przedsiębiorczości z Wojewódzkim Urzędem Pracy już wkrótce! Dołączcie do niezwykłego wydarzenia, które ma…
K O M U N I K A T Nr 17/2024 Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego…
17 maja 2024 r. Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim będzie czynny do godziny 14.00 Za…
Uprzejmie informujemy, że od dnia 01 maja 2024 do dnia 31 maja 2024 r. istnieje…
Zgodnie z art. 20 ust. 2 i 29a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca…