Wersja do drukuNr XXXII/224/05UCHWAŁA Nr XXXII/224/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 22 września 2005r. w sprawie: zmian budżetu gminy na 2005r. _________________________________ Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 109 ust. 2, art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4a, 5, 6, 10 ustawy z dnia 26 lipca 1998r. o finansach publicznych /tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje: § 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 368.110 zł w: a/. Dziale 010 ’ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’ o kwotę 16.660 zł Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i o kwotę 16.660 zł sanitacyjna wsi § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin, o kwotę 16.660 zł powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł b/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę 6.525 zł Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne o kwotę 6.525 zł § 0690- wpływy z różnych opłat o kwotę 6.525 zł c/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę 3.600 zł Rozdziale 75023- Urzędy gmin o kwotę 3.600 zł § 0690- wpływy z różnych opłat o kwotę 3.600 zł
d/. Dziale 754 ‘BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE o kwotę 13.000 zł I OCHRONA PRZECIWOPOŻAROWA’ Rozdziale 75416- Straż Miejska o kwotę 13.000 zł § 0570- grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od ludności o kwotę 13.000 zł e/. Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB o kwotę 270.000 zł FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’ Rozdziale 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę 238.000 zł podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych § 0310- podatek od nieruchomości o kwotę 200.000 zł § 0330- podatek leśny o kwotę 25.000 zł § 0340- podatek od środków transportowych o kwotę 13.000 zł Rozdziale 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę 27.000 zł
podatku od spadków i darowizn, podatku odczynności cywilnoprawnych oraz podatków iopłat lokalnych od osób fizycznych§ 0430- wpływy z opłaty targowej o kwotę 3.000 zł § 0500- podatek od czynności cywilnoprawnych o kwotę 24.000 zł Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących dochody o kwotę 5.000 zł jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw § 0410- wpływy z opłaty skarbowej o kwotę 5.000 zł f/. Dziale 758- ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’ o kwotę 20.000 zł Rozdziale 75814- Różne rozliczenia finansowe o kwotę 20.000 zł § 0920- pozostałe odsetki o kwotę 20.000 zł g/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’ o kwotę 17.170 zł Rozdział 80195- Pozostała działalność o kwotę 17.170 zł § 6260- dotacje otrzymane z funduszy celowych na finansowanie o kwotę 17.170 zł lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek sektora finansów publicznych h/. Dziale 852- ‘POMOC SPOŁECZNA’ o kwotę 21.155 zł Rozdziale 85295- Pozostała działalność o kwotę 21.155 zł § 2701- środki na dofinansowanie własnych zadań o kwotę 21.155 zł bieżących gmin, powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł /środki UE Programu Młodzież/ Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi 18.134.663 zł § 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 450.981 zł w : a/. Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’ o kwotę 1.500 zł Rozdziale 01030- Izby rolnicze o kwotę 1.500 zł § 2850- wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2% o kwotę 1.500 zł uzyskanych wpływów z podatku rolnego b/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę 45.000 zł Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne o kwotę 45.000 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 10.000 zł § 4270- zakup usług remontowych o kwotę 15.000 zł /remont chodnika Rynek/ § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 20.000 zł /garby- progi zwalniające/ c/. Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’ o kwotę 46.000 zł Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 46.000 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 1.000 zł /siatka ul. Witosa- budynek socjalny/ § 4270- zakup usług remontowych o kwotę 25.000 zł /naprawa dachu budynek Drągowina/ § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 20.000 zł /dozór budynek socjalny, naprawy, wyceny/ d/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę 99.500 zł Rozdziale 75023-Urzędy gmin o kwotę 99.000 zł§ 4170- wynagrodzenia bezosobowe o kwotę 7.500 zł / strona internetowa Gminy/ § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 30.000 zł § 4270- zakup usług remontowych o kwotę 10.000 zł /remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego/ § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 30.000 zł § 4430- różne opłaty i składki o kwotę 9.000 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 12.500 zł /rozbudowa i modernizacja sieci komputerowej Urzędu Miejskiego/ Rozdziale 75095- Pozostała działalność o kwotę 500 zł§ 4430- różne opłaty i składki o kwotę 500 zł /składka Stowarzyszenie Burmistrzów/ e/. Dziale 754 ‘BEZPIECZENSTWO PUBLICZNE o kwotę 2.000 zł I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA’ Rozdziale 75416- Straż Miejska o kwotę 2.000 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 2.000 zł /wybieg dla psa- materiały/ f/. Dziale 801 ’OŚWIATA I WYCHOWANIE’ o kwotę 28.620 zł Rozdział 80195- Pozostała działalność o kwotę 28.620 zł § 6060- wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 28.620 zł g/. Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’ o kwotę 23.261 zł Rozdziale 85295- Pozostała działalność o kwotę 23.261 zł § 4171- wynagrodzenia bezosobowe o kwotę 1.290 zł § 4211- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 5.642 zł § 4212- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 2.106 zł § 4301- zakup usług pozostałych o kwotę 14.223 zł h/. Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA o kwotę 163.000 zł I OCHRONA ŚRODOWISKA’ Rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona wód o kwotę 155.000 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 155.000 zł /Budowa kanalizacji ul. Kochanowskiego- 135.000 zł, Budowa kanalizacji ul. Szkolna, Żymierskiego, Mickiewicza, Nadbrzeżna- 20.000 zł/ (dokumentacja projektowa) Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami o kwotę 8.000 zł§ 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 8.000 zł /utylizacja pokrycia dachowego azbest- budynek komunalny/ i/. Dziale 921 ’KULTURA I OCHRONA o kwotę 20.000 zł DZIEDZICTWA NARODOWEGO’ Rozdziale 92109- Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby o kwotę 20.000 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 20.000 zł /dokumentacja projektowa- modernizacja domu kultury/ j/. Dziale 926 ‘KULTURA FIZYCZNA I SPORT’ o kwotę 22.100 zł Rozdziale 92601- Obiekty sportowe o kwotę 2.000 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 2.000 zł /budynek gospodarczy- boisko Kotowice/ Rozdziale 92605-Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu o kwotę 20.100 zł § 2820- dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub o kwotę 20.100 zł dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom 2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 30.400 zł w : a/. Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę 20.400 zł Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne o kwotę 20.400 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 12.000 zł § 6059- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 8.400 zł b/. Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę 10.000 zł Rozdziale 75023- Urzędy gmin o kwotę 10.000 zł § 4010- wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 10.000 zł Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi 19. 616.082 zł § 3.1.W wyniku dokonanych zmian ulega zmianie Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Przychody i wydatki zakładów budżetowych na 2005r.”. 2.W związku ze zwiększeniami przychodów i wydatków GFOŚiGW zmianie ulega Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r. - „Przychody i wydatki gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na 2005r.”.
3.W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2005r.”. 4. W wyniku dokonanych zmian ulega zmianie Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r. „Plan dochodów własnych jednostek budżetowych i wydatków nimi sfinansowanych”. 5. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2005r. 6. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXIV/177/04 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 16 grudnia 2004r.- „ Wydatki na programy i projekty ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (art. 124 ust. 1 pkt 4a ustawy o finansach publicznych). § 4. W wyniku dokonanych zmian Zarządzeniami Burmistrza Nr 0151/60/05 i Nr 0151/61/05 z dnia 29 lipca 2005r., Nr 0151/69/05 i Nr 0151/70/05 z dnia 29 sierpnia 2005r., oraz Nr 0151/78/05, Nr 0151/79/05 i Nr 051/80/05 z dnia 16 września 2005r., zamianie ulegają załączniki: Nr 3-„Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie na 2005r.”, Nr 4 „DOCHODY I WYDATKI związane z realizacją zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2005 roku”, Nr 7 „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2005 rok”. § 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.
|