Wersja do drukuNr II/7/06UCHWAŁA Nr II/7/06
Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 5 grudnia 2006 r. w sprawie: zmian budżetu gminy na 2006 r. _________________________________ Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 165, art.166, art. 168 ust. 1,ust. 2 pkt 2, 3 i 6, art. 184 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6, 7, 13, ust. 3, ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje: § 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 238.043 zł w: a) Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’ o kwotę 800 zł Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi o kwotę 800 zł § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin, o kwotę 800 zł powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’ o kwotę 128.500 zł Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 128.500 zł § 0870- wpływy ze sprzedaży składników majątkowych o kwotę 126.500 zł § 2700- środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin, o kwotę 2.000 zł powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł
c) Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę 500 zł Rozdziale 75023- Urzędy gmin o kwotę 500 zł § 0690- wpływy z różnych opłat o kwotę 500 zł d) Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB o kwotę 62.908 zł FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’ Rozdział 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę 60.000 złpodatku od czynności cywilnoprawnych, podatkówi opłat lokalnych od osób prawnych i innychjednostek organizacyjnych§ 0310- podatek od nieruchomości o kwotę 60.000 zł Rozdział 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę 1.000 złpodatku od spadków i darowizn, podatku odczynności cywilnoprawnych oraz podatkówi opłat lokalnych od osób fizycznych§ 0330- podatek leśny o kwotę 1.000 zł Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących dochody o kwotę 1.908 złjednostek samorządu terytorialnego napodstawie ustaw§ 0480- wpływy z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu o kwotę 1.108 zł § 0490- wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki o kwotę 500 zł samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw § 0690- wpływy z różnych opłat o kwotę 300 zł e) Dziale 758 ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’ o kwotę 19.780 zł Rozdziale 75801- Część oświatowa subwencji ogólnej dla o kwotę 19.780 zł jednostek samorządu terytorialnego § 2920- subwencje ogólne z budżetu państwa o kwotę 19.780 zł f) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’ o kwotę 1.555 zł Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe o kwotę 1.555 zł § 0840- wpływy ze sprzedaży wyrobów o kwotę 1.516 zł § 2030- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację o kwotę 39 zł własnych zadań bieżących gmin g) Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’ o kwotę 2.000 zł Rozdziale 85228- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne o kwotę 2.000 zł usługi opiekuńcze § 0830- wpływy z usług o kwotę 2.000 zł h) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I o kwotę 22.000 zł OCHRONA ŚRODOWISKA’ Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami o kwotę 22.000 zł § 2460- środki otrzymane od pozostałych jednostek zaliczanych o kwotę 22.000 zł do sektora finansów publicznych na realizację zadań bieżących jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych 2. Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 1.771 zł w: a) Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’ o kwotę 600 zł Rozdziale 01095- Pozostała działalność o kwotę 600 zł § 0750- dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych o kwotę 600 zł Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze b) Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’ o kwotę 771 zł Rozdziale 85295- Pozostała działalność o kwotę 771 zł § 2701- środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin, o kwotę 771 zł powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł c) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I o kwotę 400 zł OCHRONA ŚRODOWISKA’ Rozdziale 90020- Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem o kwotę 400 zł środków z opłat produktowych § 0400- wpływy z opłaty produktowej o kwotę 400 zł Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi 21.914.703 zł § 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 97.373 zł w : a) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę 11.000 zł Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne o kwotę 11.000 zł § 4270- zakup usług remontowych o kwotę 11.000 zł (w tym Skibice- 450 zł) b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’ o kwotę 10.000 zł Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 10.000 zł § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 10.000 zł c) Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę 45.000 zł Rozdziale 75023- Urzędy gmin o kwotę 40.000 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 20.000 zł § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 20.000 zł Rozdziale 75075- Promocja jednostek samorządu terytorialnego o kwotę 5.000 zł § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 5.000 zł d) Dziale 754 ‘BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA o kwotę 4.199 zł PRZECIWPOŻAROWA’ Rozdziale 75416- Straż Miejska o kwotę 4.199 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 1.000 zł § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 3.199 zł e) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’ o kwotę 2.200 zł Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe o kwotę 2.200 zł § 4270- zakup usług remontowych o kwotę 2.200 zł f) Dziale 851 ‘OCHRONA ZDROWIA’ o kwotę 1.108 zł Rozdziale 85154- Przeciwdziałanie alkoholizmowi o kwotę 1.108 zł § 4170- wynagrodzenie bezosobowe o kwotę 1.108 zł g) Dziale 854 ‘EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA’ o kwotę 1.516 zł Rozdziale 85401- Świetlice szkolne o kwotę 1.516 zł § 4210- zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 1.516 zł h) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA o kwotę 22.350 zł I OCHRONA ŚRODOWISKA’ Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami o kwotę 22.000 zł § 4300- zakup usług pozostałych o kwotę 22.000 zł Rozdziale 90015- Oświetlenie ulic, placów i dróg o kwotę 350 zł § 4260- zakup energii o kwotę 350 zł (sam. wsi Skibice-350 zł) 2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 66.580 zł w : a) Dziale 926 ‘KULTURA FIZYCZNA I SPORT’ o kwotę 66.580 zł Rozdziale 92601- Obiekty sportowe o kwotę 66.580 zł § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę 66.580 zł (Budowa sali gimnastycznej w Niwiskach- 40.000 zł Budowa sali widowiskowo-sportowej- 26.580 zł) Budżet po zmianie po stronie wydatków wynosi 23.581.254 zł § 3.1. W wyniku dokonanych zmian budżetu gminy Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego Nr 0151/72/06 z dnia 30 listopada 2006 r. zmianie ulega załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005r „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie na 2006 r.” 2. W wyniku dokonanych zmian budżetu gminy, zmianie ulega załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2006 roku”. 3. W wyniku dokonanych zmian przychodów i kosztów zakładów budżetowych zmianie ulega załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005 r. „Plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych na 2006 rok” 4. W wyniku dokonanych zmian w budżecie gminy na 2006 rok oraz Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego Nr 0151/71/06 z dnia 30 listopada 2006 r., zmienia się Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005 r. „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2006 r.”. 5. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 15 grudnia 2005 r „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2006 r.”. 6. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2006 r.” 7. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych, zmienia się Załącznik Nr 11 „Wydatki na programy i projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (art. 5 ust. 3 ustawy o finansach publicznych)”. § 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.
|