Do poprzedniej strony | Artykuł archiwalny
Proponowany porządek obrad 1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad. 2. Ustalenie porządku obrad. 3. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji. 4. Informacje Przewodniczącego Rady o sprawach, które wpłynęły do Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym. 5. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych oraz informacje Burmistrza o podjętych działaniach w okresie od ostatniej sesji i realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji. 6. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia wysokości podatku od nieruchomości, od posiadania psów i zasad poboru podatku od posiadania psów. 7. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od środków transportu na terenie gminy. 8. Podjęcie uchwały w sprawie: opłat targowych. 9. Podjęcie uchwały w sprawie: zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. 10. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia stawek dotacji przedmiotowych. 11. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia stawek cen i opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych przez MGZGKiM w Nowogrodzie Bobrzańskim. 12. Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia opłat za świadczenia w prowadzonych przez Gminę Nowogród Bobrzański przedszkolach publicznych. 13. Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Nowogród Bobrzański z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na 2006 r. 14. Podjęcie uchwały w sprawie: nadania statutu MGZGKiM w Nowogrodzie Bobrz. 15. Podjęcie uchwały w sprawie: uchylenia uchwały Nr XXXII/223/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 22 września 2005 r. 16. Podjęcie uchwały w sprawie: zmian budżetu gminy na 2005 r. 17. Podjęcie uchwały w sprawie: zmian w budżecie gminy na 2005 r. 18. Sprawy różne. 19. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
|