www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Przetarg na dostawę paliw do pojazdów MGZGKiM

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

1. Zamawiający

Miejsko – Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej            

ul. Dąbrowskiego 10

66-011v  Nowogród Bobrzański

e-mail: mgzgkim@wp.pl

tel. centrali:   068 327 65 50

fax: 068 327 64 67

2. Rodzaj przetargu:

    Przetarg nieograniczony - Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej   w   przepisach  wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień  publicznych;

3.  Przedmiot zamówienia

     DOSTAWA  PALIW PŁYNNYCH do pojazdów MGZGKiM  - tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy za pomocą kart   obrotu bezgotówkowego w okresie od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r.   w następujących ilościach:

a)        olej napędowy w  ilości około  26 000 litrów - Kod CPV– 09134100-8;

b)        benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 300 litrów - Kod CPV-09132100-4;

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: nowogrodbobrz.ibip.pl/public/. można ją odebrać również w siedzibie Zamawiającego

5.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania oferty wariantowej.

6.  Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

7. Termin wykonania zamówienia:

    Od 01.04.2009 r. do 31.03.2010 r.

8. Warunki udziału w postępowaniu

    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1.     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym tj. posiadają stację paliw znajdującą się w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby  Zamawiającego - liczonej najkrótszą droga publiczną i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3.     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ”spełnia” – „nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

    wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;

9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

a)        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

b)       dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;

c)        oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ;

d)       aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

e)       oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę stacji paliw znajdującej się  w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego – liczonej najkrótszą droga publiczną- na formularzu ofertowym.

f)        Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;

g)       Oświadczenie w sprawie udziału podwykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ

h)       Informacje o podmiocie wspólnym – załącznik nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy;

10.   Kryteria oceny ofert: najniższa cena

11.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.       Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

ul. Dąbrowskiego 10

66-011 Nowogród Bobrzański

     do dnia 23.02. 2009 r. do godz. 11:30

2.       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego:

dnia 23.02. 2009 r. o godz. 12:00

12. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert

13. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

 Telefon centrali: 068 32 765 50

—wewn. 17: p. Izabela Szymczak (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia, SIWZ i sporządzenia oferty).

- wewn. 14- Tomasz Pierzchalski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia

   14. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr ogłoszenia 23186-2009 data zamieszczenia: 10.02.2009 r.

                                                                                       DYREKTOR MGZGKiM

                                                                                         mgr Beata Hajducka

 DO  POBRANIA :

SIWZ

1/ zał. nr 1  formularz ofertowy

2/ zał. nr 2 oświadczenie art.22

3/ zał. nr 3  oświadczenie/ podwykonawca

4/ zał. nr 4  podmiot wspólny

5/ zał. nr 5  umowa

Wytworzył:
Dyrektor MGZGKiM
Udostępnił:
Wanda Kwas
(2009-02-10 14:27:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Wanda Kwas
(2009-02-10 14:39:36)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683031