www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogłoszenie o przetargu na dostawę paliw płynnych do pojazdów MGZGKiM - tankowanie pojazdów na stacji paliw
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
  1. Zamawiający
    Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Dąbrowskiego 10, 66-011v  Nowogród Bobrzański
    e-mail: mgzgkim@wp.pl, tel. centrali:   068 327 65 50,fax: 068 327 64 67
  2. Rodzaj przetargu
    Przetarg nieograniczony - Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej   w   przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  3. Przedmiot zamówienia
    DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH do pojazdów MGZGKiM - tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy za pomocą kart   obrotu bezgotówkowego w ciągu 2009 roku   w następujących ilościach:
    • olej napędowy w ilości około 26 000 litrów - Kod CPV– 09134100-8;
    • benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 300 litrów - Kod CPV-09132100-4;
  4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: nowogrodbobrz.ibip.pl można ją odebrać również w siedzibie Zamawiającego
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania oferty wariantowej.
  6. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
  7. Termin wykonania zamówienia
    Od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
  8. Warunki udziału w postępowaniu
    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym tj. posiadają stację paliw znajdującą się w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego - liczonej najkrótszą droga publiczną i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ”spełnia” – „nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 
    Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
    • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
  9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ;
    • aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
    • oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę stacji paliw znajdującej się w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego – liczonej najkrótszą droga publiczną- na formularzu ofertowym.
    • Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;
    • oświadczenie w sprawie udziału podwykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ
    • informacje o podmiocie wspólnym – załącznik nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
  10. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
    • Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.
      Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
      ul. Dąbrowskiego 10,66-011 Nowogród Bobrzański
      do dnia 22.12. 2008 r. do godz. 11:30
    • Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego:
      dnia 22.12. 2008 r. o godz. 12:00
  12. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert
  13. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    Telefon centrali: 068 32 765 50
    —wewn. 17: p. Izabela Szymczak (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia, SIWZ i sporządzenia oferty).
 
DYREKTOR MGZGKiM
mgr Beata Hajducka
Wytworzył:
Dyrektor MGZGKiM mgr Beata Hajducka
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2008-12-12 12:40:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2008-12-12 13:08:16)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683030