Likwidacja AZBESTU w roku 2021

baner - likwidacja azbestuBurmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Informuje i zaprasza
Wszystkich właścicieli i zarządców nieruchomości zainteresowanych likwidacją AZBESTU w roku 2021,
do składania pisemnych wniosków do Urzędu Miejskiego
do dnia 16 kwietnia 2021 r. (termin nieprzekraczalny).
Akcja usuwania azbestu oraz materiałów i odpadów zawierających azbest dotyczy osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych i pozostałych instytucji.
WNIOSKI MOŻNA POBRAĆ W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA NA PARTERZE URZĘDU
Informacje w sprawie zasad usuwania azbestu i finansowania utylizacji na terenie Gminy Nowogród Bobrzański można uzyskać
pod nr telefonu 517886285.



Miasto nad Bobrem tel.(68)329-09-62 e-mail: now.bobrz.um@post.pl

© Nowogród Bobrzański Serwis informacyjny Urzędu Miasta


projekt i wykonanie: Konrad Dobrzański