Wersja do druku

0151/76/03 dot.powołania komisji przetargowej


Z A R Z Ą D Z E N I E
       NR 0151/76/2003

     Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego w sprawie powołania Komisji
                          przetargowej do oceny i wyboru ofert na zadanie:
           "Rozbudowa istniejącej remizy strażackiej w miejscowości Kaczenice"
Na podstawie $ 9 ust.1 pkt.2 regulaminu Urzędu Miejskiego zarządza się co następuje:

      § 1

Powołuje się komisję przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie:

1. Marian Pająk   - Przewodniczący Komisji
2. Alicja Mierzwiak   - Sekretarz
3. Maria Kozłowska   - Członek


      § 2

Do zadań komisji przetargowej należy:
1. Zapoznanie się z dokumentacją przetargową
2. Publiczne otwarcie ofert.
3. Dokonanie oceny otwartych ofert wg kryteriów określonych w dokumentacji  przetargowej
4. Sporządzenie protokółu z oceny ofert
5. Ogłoszenie wyników przetargu po uprzednim zatwierdzeniu ich przez Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego.
6. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.
     

 § 3

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik
nr 1 do niniejszego Zarządzenia
                                                         § 4

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.

                                                          § 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Nowogród Bobrzański dnia 2003.10.03. 


Wprowadzono:2003-10-14 09:14:27przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2003-10-14 09:14:57przezWanda Kwas