Wersja do druku

Nr II/7/06


UCHWAŁA Nr II/7/06

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 5 grudnia 2006 r.

 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2006 r.

           _________________________________

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity: Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 165, art.166, art. 168 ust. 1,ust. 2 pkt 2, 3 i 6, art. 184  ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6, 7, 13, ust. 3, ust. 4 pkt 1  ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych /Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

 

 

§ 1. Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę  238.043 zł w:

 

   a) Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’  o kwotę          800 zł

       Rozdziale 01010- Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi       o kwotę          800 zł

       § 6290- środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin,                   o kwotę          800 zł 

                     powiatów, samorządów województw, pozyskane z

                     innych źródeł

 

b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’ o kwotę    128.500 zł

    Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami            o kwotę    128.500 zł

    § 0870- wpływy ze sprzedaży składników majątkowych o kwotę    126.500 zł              

    § 2700- środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin,         o kwotę        2.000 zł

                  powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych

                  źródeł

  

c) Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’ o kwotę          500 zł

    Rozdziale 75023- Urzędy gmin                       o kwotę           500 zł

   § 0690- wpływy z różnych opłat                         o kwotę           500 zł

 

d) Dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB           o kwotę    62.908 zł

                         FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK

                         NIEPOSIADAJACYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

                         ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM’

Rozdział 75615- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę   60.000 zł

                            podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków

                            i opłat lokalnych od osób prawnych i innych

                            jednostek organizacyjnych   

§ 0310- podatek od nieruchomości                                                                 o kwotę  60.000 zł

Rozdział 75616- Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, o kwotę    1.000 zł

                            podatku od spadków i darowizn, podatku od

                           czynności cywilnoprawnych oraz podatków

                            i opłat lokalnych od osób fizycznych

    § 0330- podatek leśny                                     o kwotę       1.000 zł

Rozdziale 75618- Wpływy z innych opłat stanowiących dochody          o kwotę       1.908 zł

                               jednostek samorządu terytorialnego na

                               podstawie ustaw

§ 0480- wpływy z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu           o kwotę        1.108 zł

§ 0490- wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki            o kwotę           500 zł

             samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw

§ 0690- wpływy z różnych opłat                        o kwotę           300 zł

 

e) Dziale 758 ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’       o kwotę      19.780 zł

    Rozdziale 75801- Część oświatowa subwencji ogólnej dla o kwotę      19.780 zł

                                   jednostek samorządu terytorialnego

   § 2920- subwencje ogólne z budżetu państwa    o kwotę      19.780 zł

 

f) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’  o kwotę        1.555 zł

   Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe            o kwotę        1.555 zł

   § 0840- wpływy ze sprzedaży wyrobów            o kwotę        1.516 zł

   § 2030- dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację  o kwotę             39 zł

                 własnych zadań bieżących gmin

 

g) Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’       o kwotę        2.000 zł

   Rozdziale 85228- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne o kwotę        2.000 zł

                                 usługi opiekuńcze

  § 0830- wpływy z usług                                             o kwotę        2.000 zł

 

h) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I o kwotę     22.000 zł

                         OCHRONA ŚRODOWISKA’

Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami   o kwotę      22.000 zł

  § 2460- środki otrzymane od pozostałych jednostek zaliczanych o kwotę     22.000 zł

               do sektora finansów publicznych na realizację

               zadań bieżących jednostek zaliczanych do sektora

               finansów publicznych

 

 

2. Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 1.771 zł  w:

 

   a) Dziale 010 ‘ROLNICTWO I ŁOWIECTWO’  o kwotę          600 zł

    Rozdziale 01095- Pozostała działalność          o kwotę           600 zł

    § 0750- dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych  o kwotę           600 zł

                 Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub

                 innych jednostek zaliczanych do sektora finansów

                 publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

 

b) Dziale 852 ‘POMOC SPOŁECZNA’                  o kwotę           771 zł

  Rozdziale 85295- Pozostała działalność                 o kwotę           771 zł

    § 2701- środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin,         o kwotę           771 zł

                  powiatów, samorządów województw, pozyskane z innych

                  źródeł

  

 

c) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I  o kwotę          400 zł

                         OCHRONA ŚRODOWISKA’

Rozdziale 90020- Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem             o kwotę          400 zł

                              środków z opłat  produktowych

§ 0400- wpływy z opłaty produktowej                   o kwotę          400 zł

 

 

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi  21.914.703 zł

 

§ 2. 1. Zwiększa się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 97.373 zł  w :

 

a) Dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ’ o kwotę      11.000 zł

     Rozdziale 60016- Drogi publiczne gminne  o kwotę      11.000 zł

    § 4270- zakup usług remontowych                  o kwotę      11.000 zł

                (w tym Skibice- 450 zł)

 

b) Dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’  o kwotę      10.000 zł

     Rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami           o kwotę      10.000 zł

    § 4300- zakup usług pozostałych                              o kwotę      10.000 zł

 

   c) Dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’  o kwotę     45.000 zł

    Rozdziale 75023- Urzędy gmin                             o kwotę      40.000 zł

   § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                  o kwotę      20.000 zł

   § 4300- zakup usług pozostałych                              o kwotę      20.000 zł

   Rozdziale 75075- Promocja jednostek samorządu terytorialnego      o kwotę       5.000 zł

   § 4300- zakup usług pozostałych                              o kwotę       5.000 zł

 

d) Dziale 754 ‘BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA       o kwotę        4.199 zł

                        PRZECIWPOŻAROWA’

  Rozdziale 75416- Straż Miejska                            o kwotę        4.199 zł

   § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                 o kwotę        1.000

   § 4300- zakup usług pozostałych                             o kwotę        3.199 zł

 

  e) Dziale 801 ‘OSWIATA I WYCHOWANIE’       o kwotę        2.200 zł

   Rozdziale 80101- Szkoły podstawowe                     o kwotę        2.200 zł

§ 4270- zakup usług remontowych                              o kwotę        2.200 zł

 

f) Dziale 851 ‘OCHRONA ZDROWIA’                  o kwotę        1.108 zł

    Rozdziale 85154- Przeciwdziałanie alkoholizmowi o kwotę        1.108 zł

 § 4170- wynagrodzenie bezosobowe                           o kwotę        1.108 zł

 

g) Dziale 854 ‘EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA’            o kwotę        1.516 zł

   Rozdziale 85401- Świetlice szkolne                        o kwotę        1.516 zł

   § 4210- zakup materiałów i wyposażenia                   o kwotę        1.516 zł

 

h) Dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA    o kwotę      22.350 zł

                         I OCHRONA ŚRODOWISKA’

Rozdziale 90002- Gospodarka odpadami                 o kwotę     22.000 zł

§ 4300- zakup usług pozostałych                                  o kwotę      22.000 zł

Rozdziale 90015- Oświetlenie ulic, placów i dróg    o kwotę           350 zł

§ 4260- zakup energii                                                  o kwotę           350 zł

             (sam. wsi Skibice-350 zł) 

 

2. Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 66.580 zł  w :

 

a) Dziale 926 ‘KULTURA FIZYCZNA I SPORT’     o kwotę      66.580 zł

    Rozdziale 92601- Obiekty sportowe                        o kwotę      66.580 zł

    § 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych o kwotę      66.580 zł

                (Budowa sali gimnastycznej w Niwiskach- 40.000 zł

                 Budowa sali widowiskowo-sportowej- 26.580 zł)

                                                                                                                                             

Budżet po zmianie po stronie wydatków wynosi 23.581.254 zł

§ 3.1.  W wyniku dokonanych zmian budżetu gminy Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego Nr 0151/72/06 z dnia 30 listopada 2006 r. zmianie ulega załącznik Nr  3 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005r „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie na 2006 r.”

        2. W wyniku dokonanych zmian budżetu gminy, zmianie ulega załącznik Nr 4 do  Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r. „Dochody i wydatki związane z realizacją zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2006 roku”.

      3. W wyniku dokonanych zmian przychodów i kosztów zakładów budżetowych zmianie ulega załącznik Nr 5 do  Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych na 2006 rok”

4. W wyniku dokonanych zmian w budżecie gminy na 2006 rok oraz Zarządzeniem Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego Nr 0151/71/06 z dnia 30 listopada 2006 r., zmienia się Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r.  „Środki wyodrębnione do dyspozycji sołectw na 2006 r.”. 

5. W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim  z dnia 15 grudnia 2005 r „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2006 r.”.

   6. W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXXIV/241/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim „Wykaz zadań inwestycyjnych Budżetu Gminy Nowogród Bobrzański na 2006 r.”

   7.  W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych, zmienia się Załącznik Nr 11 „Wydatki na programy i projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (art. 5 ust. 3 ustawy o finansach publicznych)”.

 

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy  ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

 

 

 


Wprowadzono:2006-12-14 10:50:28przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2006-12-14 11:07:28przezWanda Kwas