Wersja do druku

Nr 0151/113/05 dot. przeprowadzenia inwentaryzacji


ZARZĄDZENIE  NR 0151/113/2005

 BURMISTRZA NOWOGRODU BOBRZAŃSKIEGO

z dnia 30 listopada 2005 r.

 

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji

 Stosownie do postanowień Instrukcji z dnia 20 kwietnia 2004 r. oraz ustawy                 o rachunkowości zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji.

1. Nazwa obiektu i oznaczenie pomieszczenia:

    Urząd Miejski (wszystkie pomieszczenia), świetlice  wiejskie, remizy  i  magazyny   OC, przychodnie    i  gabinety    lekarskie w szkołach,   sale    rehabilitacyjne      w    gimnazjum materiały i opał, paliwo  kierowcy, magazyn    przeciwpowodziowy,  kasa,   środki  i trwałe   i materiały samorządów wsi, Komisariat Policji.

2. Rodzaj inwentaryzacji (np. okresowa, roczna, zdawczo – odbiorcza) - roczna ……………………………………………………………………………………………….

   ……………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………….. 

3. Do Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję:

          1) Henryk Kuczak            -        Przewodniczący ,

          2) Danuta Frączak            -        Z-ca Przewodniczącego,

          3) Małgorzata Juszczak    -        Członek.

4. Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych wyznaczam zespoły  spisowe:

    A/. Zespół Nr 1 w skład  którego wchodzą osoby:

           1) Bogumiła Malcher      -       Przewodniczący,

        2) Jan Wójcik                  -        Z-ca Przewodniczącego

        3) Mieczysław Lis           -       Członek

   i przeprowadzi spis w:

  • Budynek Urzędu Miejskiego – wszystkie pomieszczenia + kotłownia.

 B/. Zespół Nr 2 w skład  którego wchodzą osoby:

      1) Iwona Wantuch           -       Przewodniczący

      2) Maria Pawłowska        -       Z-ca Przewodniczącego

      3) Bronisław Sługocki     -       Członek

i przeprowadzi spis w:

  • Magazyn OC

-     Ochotnicze Straże Pożarne

-     Nowogród Bobrzański

-     Kotowice

-     Kaczenice

-     Niwiska

-     Urzuty

-     Drągowina

-     Krzywa – Kotlar – samorządy wsi

C/. Zespół Nr 3 w skład  którego wchodzą osoby:

      1) Lech Czura                -         Przewodniczący

      2) Maria Kozłowska      -         Z-ca Przewodniczącego

      3) Marta Szandurska      -         Członek

i przeprowadzi spis z natury w:

  • Przychodnie

-     NOVOMED Nowogród Bobrzański ul. Nadbrzeżna

-     MEDICUS Nowogród Bobrzański ul. Zdrowa

-     Ośrodek Zdrowia Niwiska

-     Gabinet lekarski – Szkoła Podstawowa Nowogród Bobrzański ul. Marcinkowskiego

-     Gabinet lekarski – Gimnazjum ul. Kościuszki

-     Sala rehabilitacyjna – Gimnazjum

D/. Zespół Nr 4 w skład  którego wchodzą:

      1) Paweł Wawryk          -      Przewodniczący

      2) Wiesław Jendraszyk  -      Z-ca Przewodniczącego

      3) Wanda Kwas             -      Członek

Przeprowadzić inwentaryzację materiałów, środków pieniężnych, czeków, druków ścisłego zarachowania.

  • Materiały +środki trwałe w użytkowaniu

-     Materiały – Urząd

-     Opał (pan Kotowski) + Materiały

-     Rada Sołecka – Pierzwin

-     Kierowca – (pan Kuriański)

-     Rada Sołecka – Przybymierz

-     Rada Sołecka – Podgórzyce

-     Rada Sołecka – Drągowina

-     Magazyn przeciw powodziowy

-     Sala rehabilitacyjna

-     Rada Sołecka – Kaczenice

-     Rada Sołecka – Dobroszów Wielki

-     Rada Sołecka -  Skibice

-     Rada Sołecka – Wysoka

-     Rada Sołecka – Białowice

-     Rada Sołecka – Klępina

-     Rada Sołecka – Kotowice

-     Środki pieniężne, czeki, znaki skarbowe, druki ścisłego zarachowania

-     Komisariat Policji

Osoby powołane na członków Zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi   przepisami   przeprowadzenie   spisu z   natury.

 5.  Inwentaryzację    należy     przeprowadzić     wg     stanu   na     dzień      31.12.2005 r.

 6.  Termin rozpoczęcia spisu z natury   30 grudnia 2005,  zakończenie  14 stycznia 2006.

 7.  Arkusze spisowe ponumerowane wydaje się za  pokwitowaniem   Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej, który po zakończeniu pracy  zespołów spisowych zwraca   do kasy niewykorzystane egzemplarze.

 8.  Arkusze spisowe wypełnia się w dwóch egzemplarzach.

 9.  Składniki majątku niepełnowartościowe należy   wpisać   na   oddzielnych   arkuszach.

10. Zobowiązuję Przewodniczącego    Komisji   Inwentaryzacyjnej   do   przeprowadzenia  szkolenia członków Komisji i zespołów spisowych.

11. Zawiesza się  nieobecność wszystkich  pracowników   materialnie   odpowiedzialnych, członków Komisji i zespołów spisowych na okres przeprowadzenia   spisu   z   natury.

12. Po    zakończeniu     czynności      inwentaryzacyjnych     Przewodniczący       Komisji Inwentaryzacyjnej  złoży   niezwłocznie   Skarbnikowi   sprawozdanie   z    przebiegu    inwentaryzacji.

13. Za sprawny, terminowy  i  prawidłowy  przebieg  inwentaryzacji  odpowiedzialny  jest  Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

14. Integralną część niniejszego zarządzenia stanowi Instrukcja Inwentaryzacji.

15. Zarządzenie obowiązuje od dnia podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wprowadzono:2005-12-02 13:01:47przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-12-02 13:02:41przezWanda Kwas