Wersja do druku

Nr XV/78/03 dot. zmian budżetu gminy na 2003 r.


Uchwała Nr XV/78/03

Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim

z dnia 27 listopada 2003r.

 

 

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2003r.

                 __________________________

 

 

                  Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym / tekst jednolity : Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn.zm. / oraz art.112 art. 124 ust.1 , 2 , 3 i 5  ustawy z dnia 26 lipca 1998r. o finansach publicznych / tekst jednolity: Dz.U. z 2003r. Nr 15 , poz.148 z późn.zm./ Rada Miejska uchwala co następuje :

 

 

                                                              § 1.

 

 

1.Zwiększa się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 80.430 zł w :

 

a/.dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚC ‘                                             o kwotę 28.000 zł

    rozdziale 60016 – Drogi publiczne gminne                                              o kwotę 28.000 zł

    § 626 – dotacje otrzymane z funduszy celowych na finansowanie

                 lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów

                 inwestycyjnych jednostek sektora finansów publicznych               o kwotę 28.000 zł

 

b/.dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB FIZYCZNYCH  I OD

                      INNYCH JEDNOSTEK NIE POSIADAJĄCYCH

                     OSOBOWOŚCI PRAWNEJ                                                   o kwotę 23.430 zł

      

   rozdziale  75618 – Wpływy z innych opłat stanowiących

                                   dochody jednostek samorządu terytorialnego

                                   na podstawie ustaw                                                     o kwotę 13.430 zł

   § 046 – wpływy z opłaty eksploatacyjnej                                                     o kwotę 10.880 zł

   § 048- wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż

              alkoholu                                                                                               o kwotę  2.550 zł

 

   rozdziale 75621 – Udziały gmin w podatkach stanowiących

                                 dochód budżetu państwa                                              o kwotę 10.000 zł

   § 002 – podatek dochodowy od osób prawnych                                           o kwotę 10.000 zł

 

c/. dziale 758 ‘RÓŻNE ROZLICZENIA’                                                      o kwotę 4.000 zł

     rozdziale 75814 – różne rozliczenia finansowe                                        o kwotę 4.000 zł

     § 092 – pozostałe odsetki                                                                              o kwotę 4.000 zł

 

 

 

 

d/.dziale 900 ‘GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA

                       ŚRODOWISKA ‘                                                                    o kwotę 25.000 zł

           

   rozdziale 90095 – Pozostała działalność                                                    o kwotę 25.000 zł

   § 629 - – środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin

                  powiatów, samorządów województw,

                  pozyskane z innych źródeł                                                             o kwotę 25.000 zł

 

2.Zmniejsza się planowane dochody budżetu gminy o kwotę 35.000 zł w :

 

a/. dziale 756 ‘DOCHODY OD OSÓB FIZYCZNYCH  I OD

                      INNYCH JEDNOSTEK NIE POSIADAJĄCYCH

                     OSOBOWOŚCI PRAWNEJ                                                    o kwotę 35.000 zł

 

     rozdziale 75615 – Wpływy z podatku rolnego, podatku

                                    leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych

                                    oraz podatków i opłat lokalnych od osób prawnych

                                    i innych jednostek organizacyjnych                         o kwotę  7.000 zł

   

     § 032 – podatek rolny                                                                                  o kwotę   6.000 zł

     § 034 – podatek od środków transportowych                                              o kwotę   1.000 zł

 

     rozdziale 75616 – Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego,

                                   podatku od spadków i darowizn, podatku od

                                   czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat

                                   lokalnych od osób fizycznych                                     o kwotę 28.000 zł

   § 032 – podatek rolny                                                                                    o kwotę   5.000 zł

     § 034 – podatek od środków transportowych                                              o kwotę 15.000 zł

     § 091 – odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu

                  podatków i opłat                                                                              o kwotę  8.000 zł

 

 

Budżet po zmianach po stronie dochodów wynosi 12.762.813 zł.

 

 

3.Zwiększa się planowane wydatki budżetu o kwotę 247.620 zł w :

 

a/.dziale 600 ‘TRANSPORT I ŁĄCZNOŚC ‘                                           o kwotę 129.240 zł

    rozdziale 60016 – Drogi publiczne gminne                                            o kwotę 129.240 zł

    § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                   budżetowych                                                                                o kwotę 129.240 zł

 

b/.dziale 700 ‘GOSPODARKA MIESZKANIOWA’                                 o kwotę    6.330 zł

    rozdziale 70005 – Gospodarka gruntami i

                                 nieruchomościami                                                         o kwotę    6330 zł

    § 4300 – zakup usług pozostałych                                                                o kwotę   6.330 zł

 

 

 

 

 

c/. dziale 750 ‘ADMINISTRACJA PUBLICZNA’                                     o kwotę 25.000 zł

     rozdziale 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na

                                   prawach powiatu )                                                      o kwotę 25.000 zł

     §  4300 – zakup usług pozostałych                                                             o kwotę 10.000 zł

     §  6060 – wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek

                     budżetowych                                                                               o kwotę 15.000 zł

d/. dziale 801 ‘OŚWIATA I WYCHOWANIE’                                          o kwotę 21.950 zł

     rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe                                                    o kwotę 18.450 zł

     § 4270 – zakup usług remontowych                                                           o kwotę   5.950 zł

                    / SP Bogaczów /

     § 4300- zakup usług pozostałych                                                                o kwotę   2.000 zł

                  / SP Drągowina /

     § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                    budżetowych                                                                                 o kwotę 10.500 zł

                    / SP Nowogród Bobrz./

 

     rozdziale 80110 – Gimnazja                                                                     o kwotę   3.500 zł

     § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                    budżetowych                                                                                   o kwotę 3.500 zł

 

e/. dziale 851 ‘OCHRONA ZDROWIA’                                                        o kwotę 2.550 zł

     rozdziale 85154 – Przeciwdziałanie

                                  alkoholizmowi                                                                 o kwotę 2.550 zł

     § 4210 – zakup materiałów i wyposażenia                                                    o kwotę 2.550 zł

                   /MG Komisja /

 

f/. dziale 900 ‘ GOSPODARKA KOMUNALNA

                        I OCHRONA ŚRODOWISKA’                                            o kwotę 62.550 zł

    rozdziale 90001- Gospodarka ściekowa i ochrona

                                wód                                                                                  o kwotę 28.550 zł

    § 4270 – zakup usług remontowych                                                               o kwotę 2.200 zł

    § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                   budżetowych                                                                                  o kwotę 26.350 zł

 

    rozdziale 90002 – Gospodarka odpadami                                                o kwotę 30.000 zł

    § 4300 – zakup usług pozostałych                                                                o kwotę 30.000 zł

    rozdziale 90095  - Pozostała działalność                                                     o kwotę 4.000 zl

    § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                   budżetowych                                                                                    o kwotę 4.000 zł

   

 

 

 

4.Zmniejsza się planowane wydatki budżetu gminy o kwotę 165.796 zł w :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a/.dziale 801 ‘OŚWIATA I WYCHOWANIE’                                          o kwotę 165.796 zł

    rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe                                                    o kwotę 155.796 zł

    § 6050 – wydatki inwestycyjne jednostek

                   budżetowych                                                                                o kwotę 155.796 zł

                   / Szkoła Niwiska /

 

 

   rozdziale 80113 – Dowożenie uczniów do szkół                                        o kwotę 10.000 zł

   § 4300 – zakup usług pozostałych                                                                 o kwotę 10.000 zł

  

 

Budżet po zmianach po stronie wydatków wynosi 14.527.847 zł.

 

 

                                                            § 2.

1.W związku z planowanymi zmianami wydatków  Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej zmianie ulega załącznik Nr 5  do Uchwały  Nr IV/ 20 / 02 Rady Miejskiej  z dnia 30.12.2002r. „Przychody i wydatki zakładów budżetowych „.

 

2.W wyniku dokonanych zmian dochodów i wydatków budżetowych

   zmienia się załącznik Nr 8 do Uchwały Nr IV/20/02 Rady Miejskiej z dnia 30.12.2002r.  „Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy na 2003 rok”.

 

3.W wyniku dokonanych zmian wydatków budżetowych zmienia się załącznik Nr 10/1 do Uchwały Nr IV/20/02 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 30 grudnia 2002r. „Plan zadań inwestycyjnych na 2003 r.”

 

                                                         § 3.

 

Wykonanie uchwały  powierza się Burmistrzowi Nowogrodu Bobrzańskiego.

 

 

                                                        § 4.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy

ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim.

   

      

 

 


Wprowadzono:2003-12-02 14:14:36przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2003-12-02 14:15:29przezWanda Kwas