Wersja do druku

Nr 0151/101/05 dot. powołania składu komisji przetargowej w postepowaniu dot. "Remontu nawierzchni drogi na ul. Kochanowskiego w Nowogrodzie Bobrz."


                                          Zarządzenie Nr 0151/101/2005

                      Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego
                    z dnia  02.11. 2005r.
w  sprawie: powołania składu  Komisji Przetargowej do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert
Nr sprawy  GKB/2222/P/1705

Na podstawie  art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r poz. 177) wyznaczam do oceny złożonych ofert  oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o zamówienie publiczne dot: „Remont nawierzchni drogi na ul. Kochanowskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim”

 

w  składzie:

 

               1/ przewodniczący : Marian Pająk

               2/ sekretarz :             Maria Kozłowska

               3/ członkowie:           Wiesław Jendraszyk

                                                 

 

  4/ osoby zastępujące członków komisji wymienionych powyżej , w razie ich nieobecności: - nie wyznaczono

    

Zadania komisji określa regulamin pracy  komisji przetargowej

 

Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania

 

Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.

 

                                                                                            

                                                                                             

 

 

                                                                                               

                                                                                

 

 

 

 

 

 


Wprowadzono:2005-11-04 08:48:39przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-11-04 08:50:06przezWanda Kwas