Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Burmistrz  >  Zarządzenia burmistrza  >  Zarządzenia 2005 r.  >  Nr 0151/03/05 dot. regulaminu organizacyjnego Urzędu miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim

Do poprzedniej strony


wersja do druku

Nr 0151/03/05 dot. regulaminu organizacyjnego Urzędu miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim


ZARZADZENIE Nr 0151/3/05

Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego

z dnia 11.01.2005r.

w sprawie: regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim

Na podstawie art. 33 pkt 2 i art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r.,o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z 2001r., ze zmianami), nadaję regulamin organizacyjny Urzędowi Miejskiemu w Nowogrodzie Bobrzańskim o treści jak niżej:

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

URZĘDU MIEJSKIEGO W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM

§ 1. 1. Siedzibą Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim, zwanego dalej „urzędem” jest miasto Nowogród Bobrzański.

2. Urząd jest aparatem pomocniczym burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego, zwanego dalej „burmistrzem”, realizującym zadania wynikające ze sprawowania przez burmistrza funkcji:

1) Przedstawiciela samorządu na obszarze gminy Nowogród Bobrzański oraz reprezentującego go na zewnątrz.

2) Kierownika urzędu.

3) Organu nadzorującego podporządkowane jednostki organizacyjne i pomocnicze.

4) Organu realizującego zadania zlecone.

3. Urząd realizuje ponadto inne zadania nałożone na burmistrza przepisami ustaw szczególnych i aktów wydanych w celu ich wykonania.

§ 2. 1. Zadania burmistrza

Burmistrz wykonuje zadania wynikające z ustaw szczególnych.

2. Zadania zastępcy burmistrza:

1) Wykonuje wyznaczone przez burmistrza zadania i kompetencje zapewniając w powierzonym mu zakresie kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych urzędu realizujących te zadania.

2) Zastępuje burmistrza w czasie jego nieobecności we wszystkich sprawach.

3) Pełni nadzór nad strażą miejską w zakresie administracyjnym i wykonawczym.

4) Pełni nadzór nad działalnością ochotniczych straży pożarnych i ochroną przeciwpowodziową gminy.

5) Przygotowuje projekty uchwał Rady Miejskiej.

6) Przygotowuje projekty zarządzeń burmistrza.

7) Współdziała z sołectwami gminy.

8) Reprezentuje interesy gminy w Spółce Wodno-Ściekowej Miasta i Gminy Nowogród Bobrzański.

9) Pełni nadzór nad komisją ds. przetargów zbycia mienia komunalnego, inwentaryzacji mienia komunalnego oraz pracowniczą kasą zapomogowo-pożyczkową działającymi przy urzędzie.

10) Nadzoruje realizację wniosków i postulatów radnych oraz uchwał Rady Miejskiej.

11) Zapewnia zgodność wydawanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami.

12) Sprawuje nadzór nad stanowiskami d/s rolnictwa, leśnictwa; d/s ochrony środowiska; d/s gospodarki gruntami i geodezji; ds. gospodarki wodnej; d/s wojskowych, obrony cywilnej i ppoż.; Strażą Miejską.

13) Jest pełnomocnikiem burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomani.

3. Zadania sekretarza :

1) W ramach ustalonych przez burmistrza kompetencji, zabezpiecza materialno – techniczne warunki pracy urzędu, zapewniając sprawne jego funkcjonowanie.

2) Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.

3) Organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne.

4) Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.

5) Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy.

6) Nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.

7) Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, koniecznej w tym względzie dokumentacji oraz wszelkiej informacji o charakterze publicznym na terenie gminy.

8) Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.

9) Kierowanie urzędem miejskim w imieniu burmistrza, odpowiedzialność za przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy przez pracowników.

10) Aktualizacja posiadanych zbiorów przepisów prawnych.

11) Nadzór nad zgodnością przygotowywanych przez pracowników decyzji z aktualnym stanem prawnym.

12) Zapewnienie obsługi prawnej urzędu miejskiego.

13) Udział w przygotowaniu projektów uchwał, odpowiedzialność za prawidłowość formalno – prawną uchwał podejmowanych przez Radę Miejską.

14) Podpisywanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.

15) Sprawuje nadzór nad stanowiskami: ds. obsługi sekretariatu; ds. obsługi rady; USC; ds. ewidencji ludności; ds. obsługi urzędu.

16) Wykonywanie innych prac zleconych przez burmistrza i jego zastępcę.

4. Zadania skarbnika

1) Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem budżetu gminy, a w szczególności : zmian w budżecie i innych planach finansowych, zasilanie jednostek budżetowych w środki finansowe, administrowanie środkami na inwestycje.

2) Opracowywanie projektów budżetu gminy.

3) Przygotowuje projekty uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń burmistrza dotyczących finansów gminy.

4) Kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych.

5) Opiniowanie umów i decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu.

6) Opracowanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej gminy oraz zgłaszanie swoich propozycji burmistrzowi, Radzie Miejskiej i odpowiednim komisjom.

7) Kontrola gospodarki finansowej jednostek i zakładów budżetowych oraz sołectw.

8) Prowadzenie księgowości i ewidencji majątku gminy.

§ 3. W skład urzędu wchodzą następujące referaty oraz równorzędne komórki organizacyjne :

1. Referat planowania i finansów8 etatów

w tym: - obsługa finansowa szkół 2 etaty

2. Stanowisko ds. obsługi rady 1 etat

3. Stanowisko ds. kadr i samorządów wsi i ewidencji działalności

gospodarczej1 etat

4. Stanowisko ds. wojskowych, obrony cywilnej, ochrony p. poż. 1 etat

5. Stanowisko ds. ewidencji ludności 1 etat

6. Urząd Stanu Cywilnego 1 etat

7. Stanowisko ds. budownictwa i planowania

przestrzennego 2 etaty

8. Stanowisko ds. ochrony środowiska 1 etat

9. Stanowisko ds. dróg, gospodarki mieszkaniowej

i zaopatrzenia1 etat

10. Stanowisko ds. rolnictwa, leśnictwa 1 etat

11. Stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji 1 etat

12. Stanowisko ds. gospodarki wodnej1 etat

13. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu 1 etat

14. Stanowisko ds. oświaty, 1 etat

15. Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą, promocji i turystyki, 1 etat

16. Straż Miejska2 etaty

17. Informatyk - Gminne Centrum Informacji 1 etat

18. Radca prawnyumowa zlecenie

§ 4. Do zakresu działania komórek organizacyjnych urzędu należy:

1. Referat planowania i finansów.

1) Planowanie i sprawozdawczość finansowa dotycząca środków na realizację zadań własnych i zleconych oraz koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów i sprawozdań finansowych jednostek i zakładów budżetowych oraz jednostek pomocniczych, współdziałanie z dyrektorami tych jednostek.

2) Zapewnienie właściwej realizacji budżetu oraz nadzorowanie gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych podległych burmistrzowi.

3) Prowadzenie obsługi kasowej i księgowej urzędu.

4) Prowadzenie obsługi finansowej szkół.

5) Ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych, ich pobór, ewidencja, kontrola.

6) Współdziałanie z organami skarbowymi w zakresie wzajemnych rozliczeń oraz organami kontroli i nadzoru w zakresie ustalonym przepisami ustaw szczególnych i aktów wydanych w celu ich wykonania.

2. Stanowisko d /s obsługi rady:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą kancelaryjno – biurową Rady Miejskiej oraz jej komisji.

2) Administrowanie modułem BIP

3. Stanowisko d /s kadr i samorządów wsi i ewidencji działalności gospodarczej:

1) Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych i socjalnych pracowników urzędu.

2) Prowadzenie obsługi samorządów mieszkańców wsi.

3) Nadzór i poradnictwo w zakresie polityki kadrowej w jednostkach i zakładach budżetowych.

4) Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej.

4. Stanowisko d /s wojskowych, obrony cywilnej i ochrony p. poż.:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obronnością kraju oraz przygotowanie i przeprowadzenie rejestracji przedpoborowych.

2) Prowadzenie kancelarii tajnej.

3) Prowadzenie akcji posłańczej.

4) Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obroną cywilną gminy, współpraca z WIOC.

5) Nadzór nad działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych i współpraca w tym zakresie z Państwową Strażą Pożarną.

5. Stanowisko d /s ewidencji ludności:

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją ludności.

6. Urząd Stanu Cywilnego:

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego.

7. Stanowisko d /s budownictwa i planowania przestrzennego:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką przestrzenną gminy.

2) Nadzór nad zabytkami.

3) Udzielanie wskazań lokalizacyjnych dla inwestycji na terenie gminy.

4) Współpraca ze służbami nadzoru budowlanego.

5) Sprawowanie nadzoru budowlanego nad jednostkami i zakładami budżetowymi oraz samorządami wsi.

6) Prowadzenie spraw Bhp w Urzędzie.

8. Stanowisko ds. ochrony środowiska :

Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska w gminie.

9. Stanowisko d /s dróg i gospodarki mieszkaniowej:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z budową i utrzymaniem dróg gminnych i związanych z nimi obiektów infrastruktury technicznej.

2) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem komunalnymi zasobami mieszkaniowymi.

3) Współpraca z zarządami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych w zakresie ich utrzymania.

4) Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały niezbędne do jego działania.

10. Stanowisko d /s rolnictwa i leśnictwa:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rolnictwem i leśnictwem.

2) Współpraca z organizacjami, stowarzyszeniami i instytucjami zajmującymi się problematyką rolnictwa i leśnictwa.

11. Stanowisko d /s gospodarki gruntami i geodezji:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zmianami gruntowymi na terenie gminy.

2) Prowadzenie gminnego zasobu geodezyjno -kartograficznego.

3) Nadzór geodezyjny nad inwestycjami i budownictwem mieszkaniowym na terenie gminy.

4) Współpraca ze służbami geodezyjnymi w zakresie uzgodnień sytuowania technicznych urządzeń sieciowych oraz infrastruktury technicznej gminy.

12. Stanowisko d /s gospodarki wodnej:

1) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy.

2) Współpraca ze służbami odpowiedzialnymi w kraju i województwie za gospodarkę wodną w zakresie melioracji, budownictwa wodnego, ochrony wód przed zanieczyszczeniami i ochrony przeciwpowodziowej.

3) Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia rolników.

13. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu :

1) Prowadzenie spraw wynikających z pełnienia funkcji burmistrza, jako przedstawiciela samorządu.

2) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem urzędu w zakresie: obsługi pocztowo – telefonicznej, obsługi interesantów, gromadzenia i zabezpieczenia aktów prawnych niezbędnych do działalności urzędu.

14. Stanowisko d /s oświaty: prowadzenie całokształtu spraw związanych z działalnością szkół, przedszkoli, oraz współdziałanie z dyrektorami tych jednostek, koordynacja działań.

15. Stanowisko ds. kontaktów z zagranicą, promocji i turystyki,

Prowadzenie całokształtu spraw, administrowanie bazą informacji oraz ochrony informacji niejawnych.

16. Straż miejska:

Prowadzenie spraw zgodnie ze statutem straży.

17. Informatyk – GCI: wykonywanie czynności informatycznych w urzędzie oraz świadczenie pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy.

18. Radca prawny: obsługa prawna urzędu i mieszkańców gminy.

§5. Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim określa

Załącznik Nr 1 do regulaminu.

§6. Burmistrz jest organem nadzorującym jednostki i zakłady budżetowe gminy dla których, Rada Miejska jest organem założycielskim wyszczególnione w załączniku Nr 2 do regulaminu.

§7. Nadzór nad działalnością jednostek pomocniczych oraz organizacji i stowarzyszeńwyszczególnionych w załączniku Nr 3 sprawują:

1. Burmistrz w stosunku do sołectw,

2. Organy statutowe wobec innych jednostek.

§ 8. 1. W Urzędzie działają:

1) Komisja mieszkaniowa,

2) Komisja inwentaryzacyjna mienia komunalnego,

3) Komisja przetargowa ds. zamówień publicznych

4) Komisja socjalna

5) Kasa zapomogowo – pożyczkowa.

6) Komisja przetargowa ds. zbycia mienia komunalnego.

7) Komisja inwentaryzacyjna

8) Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

9) Miejsko – gminny komitet d /s zapobiegania, zwalczania i usuwania skutków klęsk żywiołowych (Gminny Zespół Reagowania).

2. Skład i zasady działania w/w organów regulują odrębne zarządzenia.

§ 9. 1. Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w kodeksie postępowania administracyjnego i przepisach szczególnych.

2. Pracownicy urzędu zobowiązani są do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.

3. Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwienie indywidualnych spraw obywateli ponoszą pracownicy samorządowi zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.

4. Kontrolę i koordynację działań komórek organizacyjnych urzędu w zakresie załatwiania indywidualnych spraw obywateli w tym zwłaszcza skarg, wniosków i interwencji sprawuje sekretarz gminy.

5. Sekretarz zobowiązany jest do dokonywania okresowych ocen sposobu załatwiania indywidualnych spraw obywateli i przedkładania ich burmistrzowi.

§ 10. 1. Ogólne zasady postępowania ze sprawami wniesionymi przez obywateli określa kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna oraz przepisy szczególne dotyczące zwłaszcza organizacji, przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli.

2. Sprawy wniesione przez obywateli do urzędu są ewidencjonowane przez pracowników w spisach spraw prowadzonych według obowiązującego w urzędzie rzeczowego wykazu akt.

3. Stanowisko d /s obsługi sekretariatu prowadzi rejestr skarg i wniosków indywidualnych wpływających do urzędu oraz skarg zgłoszonych w czasie przyjęć interesantów przez burmistrza, z-cę burmistrza i sekretarza.

§ 11. 1. Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:

1) udzielania informacji niezbędnych przy załatwianiu danej sprawy i wyjaśnienia treści obowiązujących przepisów,

2) rozstrzygnięcia sprawy w miarę możliwości na miejscu, a w pozostałych przypadkach do określenia terminu załatwienia,

3) informowania zainteresowanych o stanie załatwiania ich sprawy,

4) powiadamiania o przedłużeniu terminu rozstrzygnięcia sprawy w przypadku zaistnienia takiej konieczności,

5) informowanie o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydanych rozstrzygnięć.

2. Interesanci mają prawo uzyskać informację w formie pisemnej, ustnej, telefonicznej lub faxem.

§ 12. 1. Burmistrz i z-ca burmistrza przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki od godz. 8.00 do godz. 12.00.

2. Sekretarz i skarbnik gminy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych.

3. Pracownicy poszczególnych komórek organizacyjnych, urzędu przyjmują interesantów w ciągu dnia pracy urzędu.

4. Z przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków sporządzone są protokoły według zasad k.p.a.

§ 13. W urzędzie sprawowana jest kontrola wewnętrzna i zewnętrzna.

§ 14. Kontrolę wewnętrzną w urzędzie sprawują:

1. Burmistrz - w stosunku do wszystkich pracowników urzędu miejskiego,

2. Z-ca burmistrza - w stosunku do wszystkich pracowników urzędu miejskiego,

3. Sekretarz - w stosunku do pracowników bezpośrednio podległych,

4. Skarbnik -w stosunku do pracowników bezpośrednio podległych oraz odpowiedzialnych za realizację budżetu gminy.

§ 15. Kontrole zewnętrzną wykonują:

  1. Skarbnik w stosunku do jednostek nadzorowanych zaangażowanych w wykonaniu budżetu gminy oraz zadań rządowych zleconych gminie.
  2. Z-ca burmistrza i sekretarz.
  3. Pracownicy urzędu zgodnie z zakresem czynności w stosunku do jednostek podległych burmistrzowi.

§ 16. Burmistrz podpisuje osobiście :

1. Zarządzenia,

2. Dokumenty kierowane do organów administracji rządowej,

3. Pisma do przedstawicielstw dyplomatycznych oraz burmistrzów,

4. Odpowiedzi na interpelacje radnych i wnioski posłów,

5. Odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące podległych pracowników.

§ 17. Z-ca burmistrza i sekretarz w ramach udzielonych im upoważnień przez burmistrza dokonują podpisywania pozostałych pism, a w wypadku nieobecności podpisują:

1) Z-ca – pisma określone w § 16

2) Sekretarz – pisma określone w § 16 pkt 2-5

§ 18. W dokumentach przedstawionych do podpisu członkom kierownictwa urzędu powinna być zamieszczona adnotacja zawierająca nazwisko i stanowisko pracownika, który opracował dokument.

§ 19. 1. Pracownik zobowiązany jest do punktualnego przybycia do pracy i jej rozpoczęcia.

2. Przed rozpoczęciem pracy pracownik zobowiązany jest potwierdzić swą obecność poprzez podpisanie listy.

3. O niemożności stawienia się do pracy z przyczyny z góry wiadomej pracownik powinien uprzedzić zakład pracy.

4. W razie nie stawienia się do pracy poza przypadkami określonymi w pkt 3 pracownik jest zobowiązany zawiadomić zakład pracy o przyczynie nieobecności i przewidzianym czasie jej trwania pierwszego dnia nieobecności w pracy nie później jednak niż w dniu następnym – osobiście, przez inne osoby lub przez pocztę. W przypadku ostatnim za datę zawiadomienia uważa się datę stempla pocztowego.

5. Wyjście pracownika w czasie godzin pracy poza urząd jest możliwe po uzyskaniu zgody bezpośredniego przełożonego i po dokonaniu zapisu w rejestrze wyjść.

6. O wyjściu poza pomieszczenia biurowe, pracownik ma obowiązek powiadomić przełożonego bądź współpracownika informując o miejscu przebywania i czasie jego trwania.

7. W czasie pracy pracownikom przysługuje prawo na spożycie posiłku, który podlega wliczeniu do czasu pracy. Przerwa ta nie może zakłócić normalnego toku pracy.

8. W czasie nieobecności pracownika w związku z wykorzystaniem urlopu względnie z powodu choroby lub innych przyczyn, pozostali pracownicy zobowiązani są do zastępowania go zgodnie z ustaleniami zawartymi w zakresie czynności bądź stosownie do poleceń przełożonego.

9. Przekazywanie obowiązków w razie zastępstwa pracownika powinno nastąpić w obecności przełożonego. Należy ustalić stan spraw oraz kolejność ich załatwienia.

10. Pracownicy wykonujący czynności służbowe w terenie pracują zgodnie z otrzymanym poleceniem służbowym. Delegacja wymaga ewidencji w rejestrze i podpisu osoby delegującej.

§ 20. Zasady planowania urlopów i usprawiedliwienia nieobecności w pracy określają przepisy kodeksu pracy i przepisy wykonawcze.

§ 21. Integralną częścią regulaminu są załączniki:

1. Załącznik Nr 1 określający schemat organizacyjny,

2. Załącznik Nr 2 zawierający wykaz jednostek organizacyjnych

3. Załącznik Nr 3 zawierający wykaz jednostek pomocniczych i stowarzyszeń finansowanych przez gminę.

Załącznik nr 2

WYKAZ JEDNOSTEK I ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH, DLA KTÓRYCH RADA JEST ORGANEM ZALOŻYCIELSKIM

1. Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodzie Bobrzańskim.

2. Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Nowogrodzie Bobrzańskim.

3. Miejsko – Gminne Przedszkole Samorządowe w Nowogrodzie Bobrzańskim.

4. Miejsko – Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim.

5. Szkoła Podstawowa w Nowogrodzie Bobrzańskim .

6. Szkoła Podstawowa w Bogaczowie.

7. Szkoła Podstawowa w Drągowinie.

8. Szkoła Podstawowa w Niwiskich.

9. Gimnazjum w Nowogrodzie Bobrzańskim.

Załącznik nr 3

WYKAZ JEDNOSTEK POMOCNICZYCH ORAZ ORGANIZACJI I STOWARZYSZEŃ FINANSOWANYCH PRZEZ GMINĘ

I. Jednostki pomocnicze:

1. Sołectwo Bogaczów

2. Sołectwo Białowice

3. Sołectwo Cieszów

4. Sołectwo Dobroszów Wielki

5. Sołectwo Dobroszów Mały

6. Sołectwo Drągowina

7. Sołectwo Kaczenice

8. Sołectwo Klępina

9. Sołectwo Kotowice

10. Sołectwo Krzewiny

11. Sołectwo Krzywa

12. Sołectwo Łagoda

13. Sołectwo Niwiska

14. Sołectwo Podgórzyce

15. Sołectwo Przybymierz

16. Sołectwo Pierzwin

17. Sołectwo Skibice

18. Sołectwo Sterków

19. Sołectwo Urzuty

20. Sołectwo Wysoka

II. Stowarzyszenia:

1. Ochotnicza Straż Pożarna Nowogród Bobrzański

2. Ochotnicza Straż Pożarna Kaczenice

3. Ochotnicza Straż Pożarna Niwiska

4. Ochotnicza Straż Pożarna Urzuty

5. Ochotnicza Straż Pożarna Kotowice

6. Ochotnicza Straż Pożarna Drągowina

III. Inne jednostki:

1. Spółka Wodno – Ściekowa Miasta i Gminy Nowogród Bobrzański

2. Powiatowy Urząd Pracy – filia

§ 22. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 23. Traci moc Zarządzenie Nr 152/14/2003 Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego z dnia 31 marca 2003r.

§ 24. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim.


Wprowadzono:2005-01-17 14:40:50przezWanda Kwas
Zatwierdzono:2005-01-17 14:52:26przezWanda Kwas

Dziś jest: 2007-02-09 12:39 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 548603 | Zobacz statystyki.