Ogłoszenie o przetargu - Budowa dwóch drewnianych wiat w miejscowościach Dobroszów Mały i Krzywa

 Nowogród Bobrzański, dn. 7 czerwca 2010 r.

 
Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowejponiżej 4’845’000 € dla robót budowlanych.
Znak sprawy: ZP. 341 – 4A/10
Nazwa: Budowa dwóch drewnianych wiat
 
1.        Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa dwóch drewnianych wiat w miejscowościach położonych na terenie gminy Nowogród Bobrzański.
2.        Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań (części) zamówienia wynosi 2:
-         budowa wiaty drewnianej na terenie placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu w miejscowości Dobroszów Mały,
-         budowa punktu edukacyjno – informacyjnego (wiata drewniana) oraz zagospodarowanie terenu w miejscowości Krzywa.
3.        Roboty budowlane w zakresie architektoniczno – konstrukcyjnym:
·         zadanie nr 1: wiata drewniana sześciokątna, wolnostojąca, niepodpiwniczona, z dachem wielospadowym krytym gontem bitumicznym, stanowiąca uzupełnienie urządzeń istniejącego placu zabaw. Obiekt o powierzchni zabudowy – 55,73 m2, powierzchni użytkowej 55,73 m2, kubaturze 125,39 m3, położona na działce nr ewid. 67/1 w miejscowości Dobroszów Mały.
·         zadanie nr 2: wiata drewniana sześciokątna, wolnostojąca, niepodpiwniczona, z dachem wielospadowym krytym gontem bitumicznym, stanowiąca stanowisko informacyjne o tematyce edukacyjnej z zakresu projektowanego obszaru Natura 2000. Obiekt o powierzchni zabudowy – 55,73 m2, powierzchni użytkowej 55,73 m2, kubaturze 125,39 m3, położona na działce nr ewid. 137/7 w miejscowości Krzywa.
4.        Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: brak.
5.        Roboty w zakresie zagospodarowana terenu:
·         Dobroszów Mały - nawierzchnie z kostki bukowej betonowej 120,23 m2.
·         Krzywa - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 55,73 m2, tablice informacyjne szt. 2.
6.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
7.        Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
a.        zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b.       zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c.         oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).
8.        Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty:
a)        Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);
b)       Wykaz minimum czterech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz należy złożyć za krótszy okres. Wartość każdej z wykonanych robót musi obejmować min. 100’000 zł. Wykaz musi zawierać także rodzaj robót, datę i miejsce wykonania. Do wykazu winno się ponadto dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
c)        Wykaz kierowników robót wszystkich branż wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ.
d)       informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100’000 wartości oferty brutto. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA — podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach; wykonawca ma prawo przedstawić kilka dokumentów z różnych banków (spółdzielczych kas oszczędnościowo – rozliczeniowych), wykazujących wysokość posiadanych środków bądź zdolność kredytową – potencjał finansowy w takim wypadku ulegnie zsumowaniu;
e)        opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (za delikt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; suma gwarancyjna winna opiewać na kwotę co najmniej 300’000 zł lub na jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości sumy gwarancyjnej zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
f)        Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w rozdz. XIV ust. 2 pkt a i b (zaświadczenie o niezaleganiu z urzędu skarbowego oraz z ZUS vel KRUS) oraz ust. 3 pkt d (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej).
g)       Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
         Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9.        Zamawiający ubiega się o współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Oś 4 LEADER, działanie 4.1. W związku z tym dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania w/w środków.
10.     Wymagany termin wykonania zamówienia: 10 września 2010.
11.     Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.
12.     Termin składania ofert upływa dnia: 23 czerwca 2010 r. o godz. 12:00.
13.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 23 czerwca 2010 r., godz. 12:15.
14.     W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
15.     Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:
a.        dla zadania nr 1: 1’300 zł (słownie: tysiąc trzysta zł),
b.       dla zadania nr 2: 1’200 zł (słownie: tysiąc dwieście zł).
16.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
17.     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
18.     Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
19.     Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20.     Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego
21.     Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
22.     Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 7 czerwca 2010r. i został mu nadany następujący numer:145167–2010.
23.     Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: ww.nowogrodbobrz.ibip.pl
24.     Dane zamawiającego:
Gmina Nowogród Bobrzański
w imieniu której działa Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Juliusza Słowackiego 11
66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
www.nowogrodbobrz.pl
 
25.     Kontakt: tel./fax (68) 329 09 62 – 64, 32 766 63,
26.     Osoby uprawnione do kontaktów:
wew. 136: insp. ds. bud. Marian PAJĄK (sprawy techniczne);
wew. 143: insp. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).
Wytworzył:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Grzegorz Jankowski
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2010-06-07 14:32:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2010-06-07 14:35:06)