www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogloszenie o przetargu - Remont i przebudowa nawierzchni ulic oraz ciągów pieszych na osiedlu Słonecznym w Nowogrodzie Bobrzańskim

Nowogród Bobrzański, dn. 22 czerwca 2010 r. 

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowejponiżej 4’845’000 € dla robót budowlanych.

Nr sprawy: ZP. 341 – 6/10
Nazwa: Remont i przebudowa nawierzchni ulic oraz ciągów pieszych na osiedlu Słonecznym w Nowogrodzie Bobrzańskim

 

1.        Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane w zakresie dróg, polegające na remoncie i przebudowie nawierzchni ulic oraz ciągów pieszych na osiedlu Słonecznym w Nowogrodzie Bobrzańskim.

2.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.        Część drogowa: bitumiczne nawierzchnie dróg na podbudowie z kruszyw łamanych – 5’689 m2, nawierzchnie chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce cement.- piask. – 2’605 m2.

4.        Odwodnienie dróg: kanały rurowe PCV Ø 160 mm – 116,75 mb, PCV Ø 200 mm – 331,70 mb, PCV Ø 250 mm –216 mb, studnie: ściekowe z kręgów Ø 500 mm – 28 szt., rewizyjne Ø 1’000 mm – 18 szt., chłonne Ø 1’500 mm – 5 szt.

5.        Rozbudowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej: rurociągi PCV Ø 160 mm – 95,3 mb, studnie PCV Ø 315 mm –17 szt., studnie z kręgów betonowych Ø 1’000 mm – 1 szt.

6.        Rozbudowa sieci wodociągowej: rurociągi z rur PE Ø 32 mm –96,2 mb.

7.        Przebudowa sieci elektroenergetycznych: przestawianie słupów linii napowietrznych nn – 3 szt., montaż przyłączy napowietrznych nn – 4 szt., przełożenie opraw oświetlenia drogowego – 3 szt., przełożenie linii kablowych nn – 40 mb, budowa nowych linii – 20 mb.

8.        Przebudowa sieci telekomunikacyjnej: przekładanie istniejących linii kablowych w kanalizacji – 81,5 mb, budowa studni kablowych – 3 szt., budowa kanalizacji kablowej –18 mb.

9.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

10.     Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.

11.     Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:

a.        zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b.       zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

c.         oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).

12.     Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty:

a)        Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);

b)       Wykaz minimum czterech wykonanych robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz należy złożyć za krótszy okres. Wartość każdej z wykonanych robót musi obejmować min. 1’500’000 zł brutto. Wykaz musi zawierać także rodzaj robót, datę i miejsce wykonania. Do wykazu winno się ponadto dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

c)        Wykaz kierowników robót (branż wynikających z dokumentacji technicznej) wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Kierownicy muszą posiadać min. czteroletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie.

d)       informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1’000’000 wartości oferty brutto. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA — podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach;

e)        w całości opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; suma gwarancyjna winna opiewać na kwotę co najmniej 1’000’000 zł lub na jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W przypadku, gdy oferta jest składana przez wykonawców działających wspólnie, to przynajmniej jeden z wykonawców winien legitymować się polisą o wymaganej wysokości. Dopuszcza się także złożenie wspólnej polisy OC, obejmującej wszystkich lub niektórych wykonawców występujących wspólnie.

13.     Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt 10a i 10b (zaświadczenie o niezaleganiu z urzędu skarbowego oraz z ZUS vel KRUS) oraz pkt 11d (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej).

14.     Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (w pkt. 10), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

         Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

15.     Zamawiający nie ubiega się o finansowanie/współfinansowanie przedmiotowego zamówienia publicznego ze środków UE.

16.     Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011.

17.     Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.

18.     Termin składania ofert upływa dnia: 15 lipca 2010 r. o godz. 12:00.

19.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 15 lipca 2010 r., godz. 12:15.

20.     W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.

21.     Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 50’000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł).

22.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

23.     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

24.     Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

25.     Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

26.     Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego

27.     Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.

28.     Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 czerwca 2010r. i został mu nadany następujący numer:161931 – 2010.

29.     Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: ww.nowogrodbobrz.ibip.pl

30.     Dane zamawiającego:

Gmina Nowogród Bobrzański

w imieniu której działa Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

ul. Juliusza Słowackiego 11
66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
www.nowogrodbobrz.pl
 

31.     Kontakt: tel./fax (68) 329 09 62 – 64, 32 766 63,

32.     Osoby uprawnione do kontaktów:

wew. 136: insp. ds. bud. Marian PAJĄK i Karol EWERTOWSKI (sprawy techniczne i organizacyjne);

wew. 143: insp. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).

 

Wytworzył:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Grzegorz Jankowski
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2010-06-22 13:30:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2010-06-22 13:32:37)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683300