www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogłoszenie o przetargu - Remont sali integracyjno-rehabilitacyjnej

Nowogród Bobrzański, dn. 15 czerwca 2010 r.

 

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim działając jako pełnomocnik Publicznego Gimnazjum im. Henryka Brodatego w Nowogrodzie Bobrzańskim ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowejponiżej 4’845’000 € dla robót budowlanych.

 

Znak sprawy: Gim. ZP. 1/A/10

Nazwa:Remont sali integracyjno-rehabilitacyjnej
 

1.        Postępowanie jest prowadzone przez Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) przez Publiczne Gimnazjum im. Henryka Brodatego w Nowogrodzie Bobrzańskim.

2.        Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zmiana sposobu użytkowania wydzielonych pomieszczeń Publicznego Gimnazjum im. Henryka Brodatego w Nowogrodzie Bobrzańskim na zespół integracyjno-rehabilitacyjny.

3.        Roboty budowlane w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym:

ü       zaadaptowanie istniejących pomieszczeń na trakty komunikacyjne, WC: dla personelu, damskie, męskie i dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze, szatnię, recepcję oraz sale kinezyterapii i fizykoterapii oraz salę lasera; łączna powierzchni użytkowa pomieszczeń 158,98 m2.

4.        Roboty w zakresie instalacji sanitarnych:

ü       przebudowa i rozbudowa instalacji wod. - kan. i co. Budowa instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. Budowa przyłącza kanalizacyjnego.

5.        Roboty w zakresie instalacji elektrycznej:

ü       przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej.

6.        Roboty w zakresie zagospodarowana terenu:

ü       nawierzchnie z kostki brukowej betonowej oraz montaż wycieraczek do obuwia.

7.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.

8.        Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:

a.        zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b.       zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

c.         oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).

9.        Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawią następujące dokumenty:

a)        Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);

b)       Wykaz minimum czterech wykonanych robót budowlanych w zakresie prac remontowych, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz należy złożyć za krótszy okres. Wartość każdej z wykonanych robót musi obejmować min. 200’000 zł brutto. Wykaz musi zawierać także rodzaj robót, datę i miejsce wykonania. Do wykazu winno się ponadto dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

c)        Wykaz kierowników robót wszystkich branż wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Kierownicy muszą posiadać min. trzyletnie doświadczenie zawodowe w swojej branży.

d)       informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200’000 wartości oferty brutto. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA — podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach; wykonawca ma prawo przedstawić kilka dokumentów z różnych banków (spółdzielczych kas oszczędnościowo – rozliczeniowych), wykazujących wysokość posiadanych środków bądź zdolność kredytową – potencjał finansowy w takim wypadku ulegnie zsumowaniu;

e)        Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w rozdz. XIV ust. 2 pkt a i b SIWZ (zaświadczenie o niezaleganiu z urzędu skarbowego oraz z ZUS vel KRUS) oraz ust. 3 pkt d SIWZ (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej).

f)        Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (w pkt. 8), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

         Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

10.     Zamawiający ubiega się o współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Oś 4 LEADER, działanie 4.1. W związku z tym dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania w/w środków.

11.     Wymagany termin wykonania zamówienia: 15 X 2010.

12.     Miejsce składania ofert: siedziba Urzędu Miejskiego – sekretariat.

13.     Termin składania ofert upływa dnia: 6 VII 2010 r. o godz. 12:00.

14.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 6 VII 2010 r., godz. 12:15.

15.     W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.

16.     Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 6’000 zł (słownie: sześć tysięcy zł).

17.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

18.     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

19.     Nie wyklucza się zamówień uzupełniających.

20.     Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

21.     Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego

22.     Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.

23.     Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 15 VI ’10 i został mu nadany następujący numer: 153777–2010.

24.     Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodbobrz.ibip.pl

25.     Dane zamawiającego:

Publiczne Gimnazjum im. Henryka Brodatego w Nowogrodzie Bobrzańskim

w imieniu której działa Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

ul. Juliusza Słowackiego 11

66-011 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

www.nowogrodbobrz.pl
26.     Kontakt:

fax: (068) 32 766 63,

tel: (068) 329 09 62 - 64
27.     Osoby uprawnione do kontaktów:

Tel. 68 32 766 10 insp. ds. bud. Marian PAJĄK i Karol EWERTOWSKI (sprawy techniczne);

Tel. 68 32 160 83: insp. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).

 

Wytworzył:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego Grzegorz Jankowski
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2010-06-15 14:44:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2010-06-15 15:22:08)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683971