www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogłoszenie o przetargu - Przeprowadzenie zajęć w ramach projektu ROZWIŃMY SKRZYDŁA w roku szkolnym 2010/2011 w SP w Drągowinie

Drągowina, dn. 24.01.2011 r.
 

Publiczna Szkoła Podstawowa w Drągowinie ogłasza przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 193’000 € dla usług.

 
Nr sprawy: ZP1/11

Nazwa:Przeprowadzenie zajęć w ramach projektu „Rozwińmy skrzydła” w roku szkolnym 2010/2011

 

1.        Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu „Rozwińmy skrzydła” w roku szkolnym 2010/2011 w Publicznej Szkole Podstawowej w Drągowinie, dla której organem prowadzącym jest Gmina Nowogród Bobrzański.

2.        Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań) wynosi 3.

-         Zadanie nr 1: warsztaty plastyczne „Ogród sztuk dla co najmniej 13 uczniów (malarstwo, kolaż, praca w glinie, itp.) – 34 godziny w roku szkolnym 2010/2011.

-         Zadanie nr 2: zajęcia z języka niemieckiego „Językiem naszych przyjaciół dla co najmniej 20 uczniów podzielonych na dwie grupy – 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011.

-         Zadanie nr 3: warsztaty teatralne „Życie to teatr dla co najmniej 15 uczniów – 15 godzin w roku szkolnym 2010/2011.

3.        Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy w związku z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 28 I 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68) ma charakter niepriorytetowy.

4.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

5.        Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.

6.        Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:

-         oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).

7.        Zamawiający ubiega się o pomoc przy realizacji zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu/programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

Podziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

8.        W przypadku nieuzyskania środków pochodzących z budżetu Unii europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  

9.        Wymagany termin wykonania zamówienia: do 22 czerwca 2011 r.,

10.     Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.
11.     Termin składania ofert upływa dnia: 28.01.2011 o godz. 12:00.

12.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 28.01.2011 r., godz. 12:15.

13.     W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
14.     Nie wymaga się wniesienia wadium.
15.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
17.     Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

18.     Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

19.     Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego

20.     Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
21.     Wymagany okres gwarancji: nie dotyczy.

22.     Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 24.01.2011 r. i został mu nadany następujący numer: 26141 – 2011.

23.     Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://nowogrodbobrz.ibip.pl/public/

24.     Dane zamawiającego:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Drągowinie
Drągowina, ul. Lipowa 24

66-010 Nowogród Bobrzański

 

25.     Kontakt: tel./fax 68 32 164 30

26.     Osoby uprawnione do kontaktów: dyr. Paweł MIERZWIAK, Agnieszka MANDRYK.

Wytworzył:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Drągowinie Paweł Mierzwiak
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2011-01-24 11:20:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2011-01-24 11:32:50)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683323