www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogłoszenie o prztargu - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2010/11

Nowogród Bobrzański, dn. 22 grudnia 2010 r.
 
 

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 193’000 € dla usług.

 
 
Nr sprawy: ZP. 341 – 11/10/B

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowogród Bobrzański do dnia 15 III 2011 r.

 

1.        Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa zimowego utrzymania dróg gminnych o łącznej dł. 52,785 km oraz usytuowanych na terenie gminy dróg powiatowych o długości łącznej 72,28 km – w IV standardzie utrzymania.

2.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

4.        Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.

5.        W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty:

a)        wykaz min. dwóch wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w zakresie zimowego utrzymania dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 100 km, w min. IV standardzie utrzymania, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, wykaz należy złożyć za krótszy okres; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi wykonano lub są wykonywane należycie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji;

b)        w całości opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w tym kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; suma gwarancyjna winna opiewać na kwotę co najmniej 300’000 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości sumy gwarancyjnej zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień składania ofert. Dowód opłacenia polisy należy załączyć do oferty.

c)        oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);

6.        Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć:

- oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).

7.        Zamawiający nie ubiega się o pomoc przy realizacji zamówienia ze środków Unii Europejskiej.

8.        Wymagany termin wykonania zamówienia: 15 III 2011 r..

9.        Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.

10.     Termin składania ofert upływa dnia: 30 XII r. o godz. 12:00.

11.     Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 30 XII 2010 r., godz. 12:15.

12.     W postępowaniu stosowane będzie kryterium oceny:

§          cena za miesiąc utrzymania dróg powiatowych = 40%.

§          cena za miesiąc utrzymania dróg gminnych = 60 %.

13.     Nie wymaga się wniesienia wadium.
14.     Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
15.     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
16.     Nie wyklucza zamówień uzupełniających.

17.     Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

18.     Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego

19.     Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.

20.     Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 XII 2010 r. i został mu nadany następujący numer: 368907 – 2010.

21.     Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodbobrz.ibip.pl

22.     Dane zamawiającego:

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

ul. Juliusza Słowackiego 11

66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

www.nowogrodbobrz.pl
 

23.     Kontakt: tel./fax (68) 32 909 62 – 64, 32 766 63,

24.     Osoby uprawnione do kontaktów:

wew. 136: sam. spec.. Karol EWERTOWSKI (sprawy techniczne);

wew. 143: insp. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).

Wytworzył:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskigo Andrzej Bawłowicz
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2010-12-22 10:17:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2010-12-22 10:18:20)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683989