www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Ogłoszenie o przetargu - Budowa remizy wraz z wyposażeniem dla jednostki ratowniczo-gaśniczej OSP w Nowogrodzie Bobrzańskim

 

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 4’845’000 € dla robót budowlanych.
 
Znak sprawy: ZP. 341 – 2/10
Nazwa:Budowa remizy wraz z wyposażeniem
dla jednostki ratowniczo-gaśniczej OSP w Nowogrodzie Bobrzańskim
 
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie remizy dla jednostki ratowniczo – gaśniczej OSP w Nowogrodzie Bobrzańskim wraz z podstacją (dyżurką) dla pogotowia ratunkowego.
2. Roboty budowlane w zakresie architektoniczno – konstrukcyjnym: budynek remizy w zabudowie parterowej, niepodpiwniczony, z poddaszem użytkowym, o pow. zabudowy 435,5 m2, pow. użytkowej 432,1 m2, kubaturze 2680,2 m3. Budynek realizowany metodą wylewaną i murowaną, z dachem dwuspadowym o konstrukcji z drewna klejonego, krytym gontem bitumicznym. Program funkcjonalny przewiduje trzy stanowiska garaży na samochody straży pożarnej i jedno stanowiska dla samochodu karetki pogotowia ratunkowego, zaplecze socjalne i poddasze użytkowe wielofunkcyjne.
3. Instalacje: sanitarna wod.-kan. i elektryczna. Ogrzewanie elektryczne.
4. Zagospodarowanie terenu: przyłącze wodne, kanalizacji sanitarnej, linia energetyczna zalicznikowa, place manewrowe i chodniki z kostki brukowej betonowej, ogrodzenie terenu.
5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
6. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia do postępowania z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym).
7. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną uznani tacy wykonawcy, którzy przedstawia następujące dokumenty:
a) Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);
b) Wykaz minimum czterech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz należy złożyć za krótszy okres. Wartość każdej z wykonanych robót musi obejmować min. 80 % wartości oferty brutto. Wykaz musi zawierać także rodzaj robót, datę i miejsce wykonania. Do wykazu winno się ponadto dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Wykaz kierowników robót wszystkich branż wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ.
d) informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 65 % wartości oferty brutto. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA — podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach; wykonawca ma prawo przedstawić kilka dokumentów z różnych banków (spółdzielczych kas oszczędnościowo – rozliczeniowych), wykazujących wysokość posiadanych środków bądź zdolność kredytową – potencjał finansowy w takim wypadku ulegnie zsumowaniu;
e) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (za delikt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; suma gwarancyjna winna opiewać na kwotę co najmniej 1’000’000 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości sumy gwarancyjnej zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej (w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
g) Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały udział w realizacji części zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien przedstawić dodatkowo następujące dokumenty: zaświadczenie o niezaleganiu z urzędu skarbowego i z ZUS vel KRUS oraz informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej w zakresie wysokości posiadanych środków.
8. Zamawiający ubiega się o pomoc prze realizacji zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007–13, Priorytet III – Ochrona i zarządzanie Zasobami Środowiska Przyrodniczego. Działanie 3.1 „Infrastruktura ochrony środowiska przyrodniczego”. W związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
9. Wymagany termin wykonania zamówienia: 17 września 2010.
10. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.
11. Termin składania ofert upływa dnia: 3 marca 2010 r. o godz. 11:30.
12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 3 marca 2010 r., godz. 12:15.
13. W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
14. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 60000 zł.
15. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
16. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
17. Przewiduje się zamówienia uzupełniające.
18. Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
19. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego
20. Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
21. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 9 lutego 2009r. i został mu nadany następujący numer:27725–2010.
22. Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodbobrz.ibip.pl
23. Dane zamawiającego:
Gmina Nowogród Bobrzański
w imieniu której działa Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Juliusza Słowackiego 11
66-011 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
www.nowogrodbobrz.pl
Kontakt:
fax: (068) 32 766 63,
tel: (068) 329 09 62 - 64
Osoby uprawnione do kontaktów:
wew. 136: insp. ds. bud. Karol EWERTOWSKI i insp. ds. bud. Marian PAJĄK (sprawy techniczne);
Tel. 068 32 160 83: insp. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).
Wytworzył:
Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Udostępnił:
Paweł Wawryk
(2010-02-09 14:56:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Wawryk
(2010-02-09 15:04:55)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683274