www.bip.gov.pl

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Środa 30.01.2013

Przetarg na dostawę paliw płynnych do pojazdów MGZGKiM w Nowogrodzie Bobrzańskim

      DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH do pojazdów MGZGKiM – tankowanie pojazdów na stacji paliw

Wykonawcy za pomocą kart obrotu bezgotówkowego w ciągu 2009 roku w następujących ilościach:
1)olej napędowy w ilości około 26 000 litrów - Kod CPV- 09134100-8; 2)benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 300 litrów - Kod CPV-09132100-4;
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
ZAMAWIAJĄCY NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel.     0-68 327-6550, faks 0-68 327 64 67.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH do pojazdów MGZGKiM - tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy za pomocą kart obrotu bezgotówkowego w ciągu 2009 roku     w następujących ilościach:
 1) olej napędowy w ilości około 26 000 litrów - Kod CPV- 09134100-8;
 2) benzyna bezołowiowa 95 w ilości około 300 litrów - Kod CPV-09132100-4;.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
Nie  dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:   Od dnia 01.01.2008 r.  do  31.12.2009 r..

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełniania tych warunków:
   O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.  posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym tj. posiadają stację paliw znajdującą się w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego - liczonej najkrótszą droga publiczną i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają         z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
 c)   oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ;
d)  aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
e)   oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę stacji paliw znajdującej się w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego - liczonej najkrótszą droga publiczną- na formularzu ofertowym.
 f)  Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; g)Oświadczenie w sprawie udziału podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ h)Informacje o podmiocie wspólnym - załącznik nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
 KRYTERIA OCENY OFERT: Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Nie będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.

 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowogrodbobrz.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:      Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański.
Termin składania  ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Dąbrowskiego 10, 66-011 Nowogród Bobrzański.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Ogłoszenie ukazało się w BZP w dniu 14.11.2008 r. pod numerem 315129.

Do pobrania:

1/ SIWZ

2/ Fomularz ofertowy zał. nr 1

3/ Oświadczenie /art.22/ zał. nr 2

4/ Oświadczenie podwykonawca zał. nr 3

5/ Podmiot wspólny zał. nr 4

6/ Umowa / wzór /
 

Wytworzył:
Dyrektor MGZGKiM
Udostępnił:
Wanda Kwas
(2008-11-17 09:26:20)
Ostatnio zmodyfikował:
Wanda Kwas
(2008-11-17 10:40:40)
DRUKUJ    
 
 

ilość odwiedzin: 683020