Komunikat – Mieszkańcy Gminy Nowogród Bobrzański

baner - likwidacja azbestu Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego
Informuje i zaprasza

Wszystkich właścicieli i zarządców nieruchomości zainteresowanych likwidacją AZBESTU w roku 2017, do składania pisemnych wniosków do Urzędu Miejskiego do dnia
15 stycznia 2017 r. (termin nieprzekraczalny)
Akcja usuwania azbestu oraz materiałów i odpadów zawierających azbest dotyczy osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych i pozostałych instytucji.

WNIOSKI MOŻNA POBRAĆ W BIURZE PODAWCZYM NA PARTERZE URZĘDU ORAZ W POKOJU NR 11.

 

Informacje w sprawie zasad usuwania azbestu i finansowania utylizacji na terenie Gminy Nowogród Bobrzański można uzyskać pod nr telefonu
68 3290962 do 64, wew. 130.



Miasto nad Bobrem tel. 517 886 299 e-mail: now.bobrz.um@post.pl

© 2023 Nowogród Bobrzański Serwis informacyjny Urzędu Miasta


projekt i wykonanie: Konrad Dobrzański + JN